Ik vind ze wel netjes hoor ![]()
![]()
![]()
Kunstzinnig hoor. Je moet er van houden, maar ze zijn allemaal over hun rekgrens geweest!
Komen die uit het Oostblok Cor?
Hier herb ik ze nog nooit eerder gezien.
Zijn te bestellen op meerdere duitse side s .
Leuk om te zien maar zou er zelf nooit aan beginnen .
Of zouden deze op n speciale manier gefabriceerd worden Joop?
En dus niet na productie pas getordeerd?
Ik kan me niet voorstellen, dat ze zo gesmeed/geperst worden in plaats van getordeerd Frank. Dat zou een duur proces zijn. Ik mag hopen, dat ze na het torderen nog een warmtebehandeling hebben ondergaan.
Ja ook ik weet niet hoe die spaken zijn gefabriceerd zijn .
En wat dachten jullie hiervan. Ook bijzonder vind ik. Gewone spaken, maar die velgen en naaf dan? Hoe dan? Ik denk gelaserd ofzo, ge-etst? Wie zegt het?
Moeilijk te zeggen zo maar wel apart dat is zeker
Heeeel bijzonder…
Misschien ergens een plaatje afgeplukt uit een zeer ver land hiervandaan. De werkelijkheid twijfel ik wel een beetje aan of die op de weg zit.Ik zie ook geen band zitten.
Hmm Ja scherp opgemerkt Jan ![]()
Dit is gedaan met hamer en beitel,
Vanmiddag met mijn vrouw op de scooters naar Vlissingen gereden naar het Vintage festival geweest. Hartstkke leuk en een geweldig band speelde daar.
Altijd leuk Alfons, je ziet er altijd dingen die op gebied van oudheid nieuw voor je zijn
![]()
Nou ook wel veel bekende dingen uit de jaren 70. Al dat oranje enzo. Maar ook kommetjes, kleding, grammafoonplaatjes enzo… Super leuk. En dan die dikke Amerikanen. Super toch.
Hoi vandaag een rondje antwerpen gedaan vertrek om 945 langs de westerschelde via terneuzen en door de westerschelde tunnel terug de brommer om 1715 weer op de standaard gezet mooie rit alleen de schelde oversteken ging niet wat ik wilde eertste mogelijkheid vaarde de pond niet tweede mogelijkheid de fietstunnel deed de lift het niet derde mogelijkheid een gratis pont ik heb op fietsknoop puten gereden maar op sommige fietspaden mogen een A brmmer en B brommer rijden dus wel wat gepuzzel heb een afstand van 185 km gereden met toch wel een beetje zeer zitvlak leuke rit mooie weggetjes tot de volgende
Lekker ritje ,.kan wel die kont pijn begrijpen .
Dat was dan een behoorlijke rit, maar wel leuk als ik het zo lees ![]()
Het was er wel weer voor ![]()