Foutje bedankt .
Lopen wij over de beurs en zie ik 2 motor schermen liggen van Kreidler vraag wat kosten die noemt de prijs dacht gelijk meenemen .
Gelijk in de auto gelegd [stond toch voor de deur ] maandag morgen de spullen bekeken wat schetst mijn verbazing 2 maal linkse schermen .
Maar de andere linkse was voor mij een vreemde eend in de bijt ,met een platte achter kant ,.Andre een app gestuurd en die vertelde mij dat deze van een Kreidler Mustang was .
Dus er komt nog een bericht in Gezocht een rechts Kreidler scherm voor kleine cil .
Woensdag wilde ik graag rijden, maar afgelopen zondag/maandag wat spit gekregen. Dus dat was flink balen, dat snap je. Gelukkig is het weer nagenoeg over.
Staan we zondag met 2 man met de Simson en de Honda te wachten om een ronde te gaan rijden ,komt er een man aan die informeert of er nog Kreidlers mee reden ,dus zeg tegen hem heb er nog 1 thuis staan .
Gaat de man vertellen dat hij zijn Kreidler uit elkaar had gehaald om hem totaal op te knapen krijg de man werk in Zeeland waar die nog woont ,zijn vader overlijd en zijn moeder verkoopt haar huis met Kreidler van haar zoon, de koper wilde graag de Kreidler er bij ,.best weer wel een leuk verhaal ,maar met een treurig einde .