Schrijf ook eens wat

Foutje bedankt .
Lopen wij over de beurs en zie ik 2 motor schermen liggen van Kreidler vraag wat kosten die noemt de prijs dacht gelijk meenemen .
Gelijk in de auto gelegd [stond toch voor de deur ] maandag morgen de spullen bekeken wat schetst mijn verbazing 2 maal linkse schermen .
Maar de andere linkse was voor mij een vreemde eend in de bijt ,met een platte achter kant ,.Andre een app gestuurd en die vertelde mij dat deze van een Kreidler Mustang was .
Dus er komt nog een bericht in Gezocht een rechts Kreidler scherm voor kleine cil .

Inmiddels voorzien van een rechter Kreidler motorscherm .

Vandaag weer lekker bezig geweest de linker motor kap voor de kreidler schoon en ontroest en in de primer gezet .

Op de oude B O L U Z side zit sinds deze morgen 4 min voor 9 een russiche kraker ,kan dit kwaad voor de side .??

Hoe bedoel je dat Cor? En hoe weten we dat die er zit?

Inloggen en kijken er staat bij kraker .

Ok, ik denk dat ik dat gewone gebruiker in het oude forum niet kan zien

Als het goed is heb je toch een wachtwoord .

Ja dat zeker, ik kan ook gewoon inloggen

Russiche kraak side verwijderd van de oude B O L U Z side .

1 Like

Van dit weer wordt je toch niet goed he ! als maar regen je zou zo maar emigreren .

Ja ik zit ook te balen, had in mn container willen klussen maar met dit weer wordt dat lastig

Na regen :cloud_with_rain:komt zonneschijn, en hier schijnt nu de zon :sunny:

Ja vanmiddag toch nog een paar uurtjes verder kunnen werken, helaas ook oefenavond dus ik moest nog haasten om op tijd te zijn​:wink::rofl::fire_engine::fire_engine:

Woensdag wilde ik graag rijden, maar afgelopen zondag/maandag wat spit gekregen. Dus dat was flink balen, dat snap je. Gelukkig is het weer nagenoeg over.

Goed te horen dat je het weer bijna kwijt bent want dat is geen pretje

Ja ouderdom komt met gebreken .

Dat klopt wat je schrijft Cor.
Ouderdom komt inderdaad met gebreken, de één heeft het eerder dan de ander :wink:

Staan we zondag met 2 man met de Simson en de Honda te wachten om een ronde te gaan rijden ,komt er een man aan die informeert of er nog Kreidlers mee reden ,dus zeg tegen hem heb er nog 1 thuis staan .
Gaat de man vertellen dat hij zijn Kreidler uit elkaar had gehaald om hem totaal op te knapen krijg de man werk in Zeeland waar die nog woont ,zijn vader overlijd en zijn moeder verkoopt haar huis met Kreidler van haar zoon, de koper wilde graag de Kreidler er bij ,.best weer wel een leuk verhaal ,maar met een treurig einde .

Wat een bagger weer de laatste 3 dagen ,kom bijna niet buiten .

Dan heb jij nog geluk Cor, wij hebben er dan meer mee te maken.
Voor ons gaan de werkzaamheden gewoon door, ook al is het slecht weer :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: