Schrijf ook eens wat

Zo die pipo op die zuil krijgt ook behoorlijk grijs haar .

Hij staat er nog met zijn schijt grijs haar op die leeftijd is er van ons niks meer te vinden

En als je nu gaat kijken is ie foetsie… :man_shrugging:t2::flushed::face_with_peeking_eye: kwam er gisteren voor mn werk :fire_engine: om n meeuw te bevrijden van n balkon en we moesten bij Michiel draaien met de ladderwagen en wat schetst de verbazing… geen Michiel, kazematten in de steigers en kermis opnt Bellamy park

Hier nog even een paar foto s van de spaken waar we het eerder in deze topic over hadden

Hallo vandaag nog naar sluis geweest met de rode pc 800 en wat zie ik daar een peugot clubje brommers op toer allemaal ui Luxemburg ook een paar andere zoals zundapp en kreidler

Leuk om zo’n club uit het buitenland te ontmoeten.
Zo hadden we een aantal jaren terug een club uit Engeland hier (Heinkenszand) op bezoek.
Die waren ook op doorreis.

Ja top, om zoiets tegen te komen. Was een keertje in Duitsland (Cochem) en daar was een Vespa club uit Italië. Gingen met 12 Milaan naar Keulen en terug. Mooi toch.

Gister op de kleine Piet aan het water gezeten ,zal vandaag weer wel zo zijn .
Komt er een meisje op een solex aan getuft ,schaars gekleed wel met helm en daar achter aan vader of broer ,leuk om te zien .
Er komen eigenlijk weinig brommers langs daar op de kleine Piet.

Nieuw zadel voor mijn tere derrière :sweat_smile: hoop dat het voor zondag bijdraagt aan het comfort :pray::+1:

1 like

Soms kan je beter een oude buddyseat opnieuw katen bekleden en vullen dan dat je een nieuwe immitatie buddyseat koopt :wink:

Ziet er fleurig en netjes uit Remco :ok_hand:

Staat er keurig bij zo toch! :sunglasses::ok_hand:

Nu inderdaad hopen dat ie comfortabel zit

Nog 2 leden erbij en we zitten aan de 300 leden. Dus iemand charteren om lid te worden. Zou toch super mooi zijn. :nerd_face:

Als alle leden dan 1 bericht per week schrijven hier op het forum dat zou leuk zijn :laughing:

Dat komt dan neer op 300 / 7 = 42,85 berichten per dag.
Ik kijk er al naar uit :roll_eyes:

Anders ik wel .

Gaandeweg komt het forum toch wel meer en meer op gang nu, maar het kan zeker nog n stuk beter uiteraard…

Verleden week de rommel route vergeten en in de buurt 300 mtr van onze woning begon deze Dauwendealse rommel route.
Maar er was 23 - 8 zaterdag er weer 1 deze was aan de Vlissingse weg dus maar even gekeken ,met de gedachte alleen kijken is er echt iets bij dan overwegen te kopen .
1 e kraampje een mooi wring ijzer om te tappen deze is zeer robust en groter dan ik heb .2 euro .
2 e kraam ik vraag naar een 26 mm hout spiraal boor niet dus al het gereedschap staat daar voor 2 euro alles kon het niet laten staan ,gelijk een tasje vol .
3 e kraam vol kleren t shirts 1 euro truien 2 euro heb enkel een schouder tasje gekocht en dat koste 0,50 euro cent .
Dit zijn de leuke prijsjes veel anders dan op de grote markt in Middelburg .

3 voegyzers,. 5 beitels,. nieuw frees set,. compleet imbus set ,.1 kg geel koper,.handvol met 12 volt lampjes ,fiets lampjes een ass popnagels ,. 4 beugels voor een raamkozijn te maken .

Ik vergeet het tasje en nog een paar foto s

Ring sleutel 30 is voor het aandraaien van een T stuk van de voorvork

Ik vergeet nog bande lichters en een knipex vlechttang op deze foto ook de klemmen voor een kozijn of raamwerk .

En een knijptang maar die ligt al bij het oud ijzer .

Mooi! Dan heb je geluk: Gedore, Stahlwille, knipex!