Schrijf ook eens wat

Wat ga je er mee doen als tie goed is? Bootje maken en die dan op een trailertje achter je brommer?

Nee die buitenboord motor is niet van mij ,.en ik weet niet wat ze er
mee gaan doen .

Vandaag met 4 man een niet als te grote ronde gereden het was weer heerlijk lekker zonnig en weinig wind een perfecte dag om en stukje te rijden .
Een zo genaamde zonnen brillen dag heb vergeten te kijken hoeveel km ,komt de volgende keer wel weer .

Laat je de motor niet droog draaien!!De impeller(wateromp) is van rubber,wanneer die even droog loopt ,dan is hij stuk

Zondag middag is die getest op het veerse meer moet nog horen hoe de test was .

Maar wel mooi Cor dat je hier ook weer de helpende hand hebt kunnen bieden.
En de tip met de ontstopper is natuurlijk ook mooi meegenomen.
Ik heb nog wel wat oude tankjes liggen dus de moeite van het proberen waard lijkt me.

Test op het water was uitstekend van de buiten boord motor .

Kijk dan heb je weer eer van je werk…
Ter land, ter zee nu nog iets voor in de lucht

De proef vlucht met de SIMSON S 51 vandaag maandag 3- 3- 2025.

1 like

Nu de Simson S 51 klaar is en ik niet meer zoveel te schrijven heb ,moeten jullie wel het 1 en ander gaan schrijven hoor ,hebben we nog wat te lezen .

Je kan niemand dwingen Cor :wink:

Ga ik zeker doen de komende tijd als ik er tenminste ff tijd voor heb :sweat_smile::sweat_smile:

Bij mij is het gewoonte om heel het voorgeprogrameerde lijstje door te nemen .
Moet wel er bij zeggen dat ik als pensionada iets meer tijd heb .
En ik ben er ook dag en nacht mee bezig .

Vandaag een mooie zonnige dag voor een test ronde op de S 51 Simson te rijden zo n 80 km ,met de zonnebril op natuurlijk .Met 4 man 80 km en we wilden eigenlijk 100 km ver rijden ,weer niet gelukt .
Maar misschien komen er nog wel dagen dat dit wel gaat lukken .

OHW en natuurlijk weer in de verkeerde topic geschreven Sorry zal het nooit meer doen .

1 like

:rofl: t komt uit n goed hart :heart:

Deze Zaterdag 29 maart weer rommel route in Dauwedeale ik ben van de party
heb daar al heel wat leuk spul weggehaald .
Het mooie is dat ze daar geen kraam huur/ kosten hebben en nog leuke prijzen handteren .

Dam kan je mooi met de brommer met brommerkar :wink:

Denk niet dat het zo n vaart zal lopen en grote dingen kan ik niet kwijt .

Vandaag een tussen door projectje gedaan ,liep daar al een paar jaar mee .
Wonder boven wonder in 2 uur was die gepiept .
Een paar mnd voor de beurs wilde ik er aan beginnen maar was met het Simson project bezig .
Een draaischijf net als een potten bakker maar dan op elektriche .
Dus maar een aanvang gemaakt ,alles zat mee heb ik maar zelden .
Dit is het geworden .

Er moet nog een stukje vloerbedeking op het pinnetje van het motortje komt er door .
Lagertje 2 oude en 2 nieuwe het deksel is een rvs pendaal emmer deksel ,.motortje is van een magnitron plateau

T grappige is dat ik inderdaad nog op mn verlanglijstje heb staan om eens een pottenbakkersschijf te maken :wink::smiley: