Fijn dat se dat ding toch gangbaar hebben gekregen:sunglasses:![]()
![]()
Ja de Eindjesantse mannen kunnen er samen wat van. Nie kunne toch kunne. ![]()
Wil je even kijken op het Zundpp forum wie er jarig is ,.is het niet bereikbaar .
Maar gelukkig ons B O L U Z forum wel .
Zo zie je maar he Cor. Zelfs dat forum, die erg kaal van opzet is, kan fout gaan. Ik hoop voor ze dat ze die laatste update niet hebben uitgevoerd, want dan hebben ze een probleem. Ben benieuwd. Ons oud forum heeft daar ook last van. Werkte goed totdat de update er kwam. Toen ging het echt fout. Redelijk hersteld nu maar zeker nog niet goed.
Bij deze feliciteren wij Sjacco Vermeulen met zijn 56 e verjaardag .
Maak er een mooie dag van .
En nog steeds in Zundapp forum niet bereikbaar
Klopt Carl, echt geblokkeerd, lijkt wel op oude Boluz1.0
Jammer is altijd leuk leesvoer op dat forum.
Ongelofelijk kijk even op de oude B O L U Z side en ik hoef geen sleutel te gebruiken ,.jammer hoor die had 3 jaar eerder gemoeten .
Je ziet Cor soms is het oude nog niet zo verkeerd, inderdaad is hier ook aan gesleuteld om het weer draaiende te krijgen bij Boluz1.0 heb ik achter de schermen begrepen.
wel een beetje “mosterd na de maaltijd” voor mijn gevoel… ![]()
Sommige dingen snap je niet altijd Frank, wat er altijd graag gewild werd , wordt nu ineens verwezenlijkt voor Cor.
Nou ik heb niets veranderd ,ik constateerde dat de sleutel niet meer van toepassing was ,heel vreemd we hebben het er veel over gehad om die te verwijderen maar is nooit gelukt tot nu de nieuwe BOLUZ side er is .
Soms zijn de digitale wegen nagenoeg ondoorgrondelijk ![]()
![]()
Deze week lekker aan het klussen ,komt de buurman even kijken ,zegt hij ik heb een buitenboord motor staan al 20 jaar op een steek wagentje rijd hem naar buiten o ow wat een puinhoop ,de bladers op de staart .
Draai de dop van de tank er af roest -roest dacht moet die nog gaan lopen ,ik zeg tank er af en schoon maken ,met steentje of schoonmaak azijn of citroen zuur .
Heeft die bij de Action 2 comp. ontstopper gekocht 2,69 in een doos in de tank
gegooid brand schoon als nieuw die tank onvoorstelbaar .
Zie foto
In totaal 1 liter vloeistof, dan moet je wel een poosje schudden met tussenpozen, maar blijkbaar een zeer goed resultaat. Als je daarna goed spoelt, dan een goedkope mooie oplossing voor tanks schoon te maken.
In die combi kost dat bij de Action 2,69 euro neem je er toch meerdere .
Maar bij zo n kleine buitenboord motortje zit een klein tankje .
Buiten boord motor loopt NOG niet ,maar wat is het probleem dan had ik gevraagd na een hele middag proberen .
Starten met remmenreiniger maar niet blijven lopen .
Vraag welke benzine 98, dus dat was goed ,en de olie van de Action vraag ik mineraal of synthetich ,.dus ik krijg de fles in mijn hand is er zo n 300 ml uit 250 ml voor de menging en een slokje voor extra smering .
Ik zeg 100 ml is voldoende voor 5 liter benzine . dus 1 op 50 .
En toen was het donker ,zal morgen de vooruitgang wel zien .
Dan zal de mengverhouding vast niet kloppen
En een slokje extra dat kan ook net fout zijn ![]()
Vanmiddag trouwens wel goed weertje om lekker in het zonnetje
bezig te zijn ![]()
Dat als het s nachts iets vriest is het overdag mooi zonnig droog weer
Buiten boord motor loopt nu goed, maar de carburateur lekt ,maar denk dat het uiteindelijk wel goed komt.