Schrijf ook eens wat

Ja t ging rond de middag ook bij ons aan de Stromenweg flink te keer… maar goed hemelsbreed is dat ook vlak bij jou :fire_engine:

Typisch Cor, hier een heel dun laagje. Dus echt een beetje plaatselijk dan.

Hier in Heinkenszand geen sneeuw gezien

In souburg ook niks gezien
Bij schoonzus in landeviele ook niks
Dus alleen bij cor :innocent:

zou ie gewoon gezellig een kussengevecht met Mevr Filius gehouden hebben. :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Is ook een optie ,.maar deze middag gaf de temp meter weer al 22 gr aan tegen de achter gevel ,. raam op het zuiden .

Of heeft Cor een oude foto geplaatst en jaartje mis was. :grinning:

Vandaag vrijdag 17-01-2025 iets vroeger gestopt vanwege koude vingers bij het schuren van de tank ,nu was het wel droog ,.maar voor mij is het nu Weekeind .
Op naar morgen de A L V .

Ja het is inderdaad knap koud…
Ik ben bezig om een opzet te maken voor de presentatie van morgen zodat er wat logica en structuur in zit. Althans dat hoop ik dan.

Ik heb geen kou gehad, vooral eind van de middag niet

Nou weer thuis na de ALV.
De opkomst was niet erg groot vergeleken bij vorige vergaderingen maar goed de presentatie van ons nieuwe forum is naar mijn idee goed verlopen, er werden hele goede vragen gesteld en gelijk ook wat suggesties gedaan en die gaan we zeker oppakken.
Leuk om de positieve reacties te horen nu hopen dat er weer wat mensen interesse in het forum gaan krijgen.

1 like

Jaren geleden een fiets takel aangeschaft
Deze middag het ding aan het plafon geschroefd ,.nu hangt het Simson frame er in .

Ja schrijven jullie ook eens wat ,hoeft niet altijd over je zelf te zijn .

Ik heb ook al jaren zo’n fietslift in de garge liggen (nog in de doos) maar ik vrees toch dat dat voor n complete brommer niet gaat werken… Misschien dat n Mobylette nog net lukt maar ook dat betwijfel ik :disappointed_relieved::roll_eyes::thinking:

Ik zou zeggen gewoon proberen Frank, eerder kom je er niet achter :wink: :wink:

Ik zou als hij hangt nog een klein kettinkje er bij plaatsen. Heb ook zo’n ding hangen maar vind het touw minder betrouwbaar dan een echt nylon touw of je moet het even wijzigen in nylon.

We gaan het zien.
Ik moet m eerst weer ergens opgraven :joy::joy::rofl::man_shrugging:t2:

Dat als ik bij de Action kom koop ik een iets zwaardere touw/kabel om de zaak op te takelen ga er zelf aan hangen om te testen .

Ook vandaag ben ik weer even geschrokken ,maar ja dat heb je met die digitale wereld .
478 foto s van de Simson S 53 wat een S 51 model moet worden ,.en ik ben nog maar net op de helft .

Let op Cor,
Het touw bij de action is nogal rekbaar en niet ech een kwaliteit die ik hiervoor zou gebruiken. Het paracord is prima spul maarcn beetje dun voor deze toepassing.
Je zou eigenlijk iets van 8 of 10 mm dyneema moeten hebben. Beetje afhankelijk van de katrollen in de lift…