Schrijf ook eens wat

1 - 0 voor de werkenden. :wink:

Ja ik benijd jullie niet Carl met dit snertweer de laatste tijd :flushed::flushed::man_shrugging:t2:

Wacht met smart op de onderdelen die ik besteld heb ,.en dan rond deze tijd gaat het nog een stuk langzamer ook denk ik .
Net nu het weer al dagen droog is .
Ben niet ongeduldig hoor !

Prijs lijst 1972 van wat Kreidlers

Krijg de foto niet recht . (Nu wel :blush::+1:)

* 1. Lijstitem

Misschien je foto die je hebt eerst kantelen en dan pas plaatsen. Is dat een optie?

Ja Jan een optie ,ga kijken of dit in mijn bereik valt .

Ben ook verbannen van de oude B O L U Z side kom er niet meer op ,.denk dat ik aan mijn limit ben gekomen .
Maar ja dan maar verder op de nieuwe B O L U Z side .

Gister Maandag 23 dec druk aan het klussen op de work mate knalt er een plank aan 1 kant los ,.dikke paniek zou niet weten als ik zonder dat ding verder moest .
Na 40 jaar de draad er uit geschoten ,maar heb het kunnen maken ,.dus weer verder .

Ik zou haast zeggen misschien vast ns kijken voor een reserve workmate Cor. Deze heeft al heeel lang trouwe dienst gedaan :smiley::+1:

Denk ,maar weet het niet zeker dat deze al zo n 40 jaar in mijn bezit is ,.is nu weer gemaakt en ik probeer het zo te maken dat het lang mee gaat .

Ik heb ook een workmate staan die ik vaak gebruik om buiten iets op te plaatsen om te spuiten, of in te klemmen voor montage bv een frame of zo :laughing:

Wel heb ik op voorhand een reserve workmate gekocht die ik tegen kwam voor een leuke prijs tijdens mijn vakantie afgelopen zomer :wink:

Ja een work mate er bij ,maar weet niet waar ik dat ding kwijt moet .
Het is net als een motorblok extra er bij kopen en op de plank leggen ,.maar als je een goed blok heb
Waarom zou je dit doen ?
Ja ik doe het ook hoor een aantal reserve blokken op de plank .

Ja ik ga toch ook weer ergens een 2e hands workmate scoren want die van mij heb ik van mijn oom gekregen die al jaren geleden is overleden. Maar het werkblad heeft het al flink voor zn kiezen gehad en het onderstel is ook niet helemaal tof meer. Maar toch ben ik er aan gehecht en heb er altijd plezier van als ik hem gebruik. Ben ook n beetje n sentimentele sukkel :rofl: :rofl: :hugs:

Mannen de workmate is bijna altijd te repareren of te renoveren, net als Cor nu heeft opgelost. Je weten het hè (kringloop) of prikbord.
Frank als je de bovenste planken er af schroeft en je pakt een stuk goed multiplex van ongeveer dezelfde dikte kun je zo een paar andere maken. Gaten boren, klein gleufje infrezen in de lengte voor rond materiaal te klemmen. Anders buurt je een keer in Sint laurens en we bootsen het na(octrooi)

ja dat is natuurlijk ook een goed oplossing.
Dan kun je het werkblad zelfs iets groter maken…
Maar goed ik heb net een bod gedaan op een WM in Hoogerheide voor 10 euro.
Die zag er nog best aardig uit. Dus we gaan het zien. Altijd handig om er ook een in C2 te hebben staan.

Je moet soms geen haast hebben, dan kan je best leuk scoren op Zeelandnet of Marktplaats :wink:

Ja als je er geen zoekt komen ze langs en als je er een zoekt ,zoek je je te blubber .
Maar er zijn div soorten dacht de grijze en de blauwe ,.ik heb er een waar ze vroeger reclame mee maakten dat er een motor blok op kon staan van 250 kg .

Langs deze weg ,aan een klein groepje mensen .
Een goede jaar wisseling en pas op met vuurwerk .

Dank Cor,
Ik sluit me bij je woorden aan.
Iedereen n mooi en gezond 2025 toegewenst

Natte sneeuw ,.dat nodigt ook weer niet uit om lekker te klussen .