Heb je nog een leuk rondje gereden vandaag

Hoi Frank, dat is Geo Tracker. Een hele goede app. Gratis. Ik gebruik hem ook om stadswandelingen mee te maken. Haal een GPX file op en volg deze dan.

Ok top die ga ik eens bekijken

Gister weer mooi weer voor de Sunday Morning Boys die hebben weer hun best gedaan om de Walcheren rit voor 7 sept uit te rijden .
Dit is de jaarlijkse rit op Walcheren ,met altijd een leuk aandenken .

Ik had 155 Km op de teller :grinning:

Ik vind het altijd leuk Joop dat je er bijna altijd bij bent. Tenslotte moet je eerst vanuit Yerseke eerst naar Middelburg komen en dan nog een hele rpnde rijden. Mooi man. Top.:+1:

Ja eens Alfons,
Respect Joop, je maakt zo lekker wat km’s en je 4-takter snort er lekker op los. :sunglasses::+1:

Wij hadden iets meer dan de helft van de 155 km op de teller Joop .

Het plezier is wederzijds Alfons! Heel leuk om met jullie mee te rijden en contact te hebben :smiley:

Ja, de 4-takt snort er lekker op los Frank. Er staat nu 12000 Km op in drie en een half jaar tijd

Yese - M’burg is 35 Km Cor maar die leg ik altijd in rap tempo af, snel, comfortabel en zuinig!

Mooi Joop ,.ik rij graag maar sleutel ook erg graag .
Maar Joop wat is het verbruik bij de 4 tact eigenlijk ?

Het verbruik is gemiddeld 1:38 Cor

Daar kan ik niet aan tippen ,maar hoop wel boven de 1 op 33 te komen

Dat is to h heel erg netjes zou ik zeggen :wink::+1::grinning:

Tweetakt kan ook heel zuinig zijn, maar dat gaat dan wel sterk ten koste van het vermogen

Ja kijk maar naar een Sparta Met is ook een beetje gelijk aan een Solex .

Daar moet ik dan ook aan denken Cor

Morgen zondag een rondje met de kar ,.zal maar goed vol tanken .

Je hebt genoeg plek in die kar om een kleine jerrycan mee te nemen toch. :grinning::grinning:
Ben benieuwd naar je ervaringen.

Ja dat wel maar als het in de tank kan ,mot dat maar .