Heb je nog een leuk rondje gereden vandaag

Vandaag met de Sunday morning boyz (de Walcheren boys) een leuke ronde gedaan. Fototjes zeggen genoeg. In totaal 7 brommers. Voor mij het eerste rondje dit jaar, maar zeker niet de laatste.

1 Like

Het was er vandaag wel weertje voor met het heerlijk zonnetje :sunny:
Misschien nog wel even een tip, meld het vooraf even, want dan willen er misschien nog wel meerdere personen mee, of jullie moeten dat als groepje niet willen :wink:

Ik heb mijn vier wieler vanmiddag getest :rofl: :sunglasses:

De sunday morning boys rijden elke zondag morgen een ronde zomers vertrek om 9 uur en in de winter tijd 10 uur en soms licht het aan aan het weer .
En vertrek van af het benzine shell station nabij de bajes .

De Peugeot Carl?

Zondag 16 maart
Het zonnetje is er, maar wel frisjes, ik ben benieuwd hoeveel man/vrouw er vandaag gaan rijden op de brommer :wink:

Vanmorgen 10.00 uur met drie man vanaf de pomp in Dauwendeale een rondje gedaan. Middelburg, Veere, Vrouwenpolder, koffie in Oostkapelle en via Grijps, Serooskerke en de Schellach terug naar middelburg. Tel daarbij op ik van en naar sHeerenhoek ben gekomen, zo dus meer dan 70 km door de kou gereden🥶

Goed gedaan hoor Bikkel .Ik heb dozen lopen sjouwen waar de verkeerde deksels op zaten ,.maar is nu weer goed bedekseld .
Binnen kort het 1 en ander op marktplaats .

1 Like

Maar goed vandaag een leuke ronde gereden met de Simson S 51 zo n 80 km het was heel mooi weer om een ronde te rijden .
En zo kom je nog wat kinder ziektes tegen remmen moeten na gesteld worden ,ook de handvaten kunnen niet vaster gedraaid ,zitten aan, moet een zaag snede er in maken en dan opnieuw aandraaien .
Denk ook dat de gas naald 1 inkeping naar onder kan ,gas naald naar boven voor wat meer brandstof .
Trekt als een beer dus ga 1 tand meer aan de voorkant uit proberen ,maar volgende week met de kar op stap.
Los handje rijden en hij trekt iets naar rechts ,ga op onderzoek uit .

Toch goed gegaan dan. Paar dingetjes maar dat heb je altijd toch. Blok loopt goed dan omdat hij lekker trekt.

Vandaag met zijn 6sen, Walcheren boys, een leuke ronde gereden.
Prima weer voor.

Dat is inderdaad een leuke ronde zo, en zeker met dit lekkere weer :wink:

Heb je nog meer foto’s :upside_down_face:

Ja nog wel een paar foto s en wel van de Simson ,dit is toch wel het merk waar ik best wel verliefd op ben .
Bijna 100 km en dat loopt toch wel zo lekker als je onderweg bent.

Vanmiddag een prachtig rondje gereden. Even gekeken wat voor fruitbomen er al in bloei staan. Dat bleek er nog niet een te zijn, dus het werd een meidoornrit, want die stonden wel prachtig in bloei en staken duidelijk af tegen het resterende groen. Vanuit Yerseke door Zoute naar de Zanddijk gereden, de sluizen over bij Hansweert, via Schore richting Eversdijk en via de Oudedijk naar s’Gravenpolder, daar richting Srabbekerke en via de Zuidweg richting Nisse en langs de Brilletjes richting Ovezande en via het Klompenkot, driewegen, Ellewoutsdijk, Oudelande, Baarland, Kwadendamme en Langeweegje door s’Gravenpolder en de Vierwegen richting Kapelle. Voor Kapelle via de Dijkwelseweg naar de Postweg en zo weer naar Yerseke. De kilometerslange lange linten Meidoornbossen staken prachtig af en ze ruiken ook erg lekker. Wat opvalt dat het haast allemaal witte zijn. Er is nog maar een enkele rode te zien. Wat ook opviel, is, dat er langs de Postweg tussen Yerseke en Kapelle weer steeds meer Meidoorns staan. Vroeger was dat een ononderbroken zes kilometerlange heg, maar die zijn 50 jaar geleden allemaal gerooid, ik dacht wegens perevuur of iets dergelijks. Kortom heerlijk ritje van 65 Km met een fantastische temperatuur.

Leuk dat je zo’n leuke rit gemaakt hebt joop en zeker zo van dorp naar dorp :wink:

Wat betreft de bloei van de fruitbomen, de perebomen waren best vroeg dit jaar en zijn al uitgebloeid, op vele plaatsen zijn zelfs de appelbomen al uitgebloeid.
De meidoorns staan super mooi in bloei, de kleur heeft met het soort meidoorn te maken :wink:

Lekker ritje zo. Leuk om te lezen, want ik weet bijna elke weg (8 van de 10) die je noemt en heb daar beelden bij. Ja deze temperatuur is perfect om te rijden. Vandaag ik niet want ik ben met de hoge drukspuit bezig geweest.

Moet ik volgend jaar toch eens beter in de gaten houden Carl. Ben vier weken geleden verhuisd, dus ja erg druk gehad en geen tijd om te brommen.

Daar was het ook perfect weer voor Alfons :+1:

Hallo allemaal ik heb. vandaag ook een rondje gedaan van 158 km vanaf lewedorp over de sluizen bij hansweert langs de waterkant naar rilland langs het kanaal richting bergen op zoom overde btug bij tholen naar de philipsdam via bruinisse ouwerkerk over de oosterschelde kering naar kamperland kortgene terug naar lewedorp mooi ritje met leuk temperatuurtje op naar de volgende

Nou, 158 km is wel een rondje ja. Mooi man. Goed ingesmeerd zeker, want het zonnetje brande lekker.

Zeker een mooie ronde ,.zo komen de km wel op de teller te staan .