Heb je nog een leuk rondje gereden vandaag

Blijft n mooie combi de Simson met kar​:wink::grinning::clap:t2:

Gister heb ik een hoekje afgesneden en door een put naast de weg gereden ,.steek as krom .
Jammer hoor ,probeer hem recht te krijgen lukt dit niet dan een nieuwe .

Dat moet n flinke klap geweest zijn dan!
Maar je velgen niet beschadigd?
En n geluk dat je niet op je plaats gegaan bent.:kissing::scream::thinking:

Nee de banden vangen dat goed op zo n kuil ,.de steek as krijg het hierbij het meest te verduren .

Ja vandaag met het mooie weer een leuke ronde gereden tot de Simson geen vonk meer had .
Maar maandag weer wat te doen,. moest naar huis geduwd worden de eerste keer dat de Simson mij in de steek laat ,ontsteking is plus minus 2000 km jong/oud , denk een draadje door geslepen maar daar komen we ook wel weer achter .
Plaatje bij Veere .

Met 9 man de ronde gereden de mensen die op de scooter waren hadden hun brommer al in de winter stalling staan .

Was een heerlijke ronde. Lekker weertje erbij. Zeker niet snel gereden, want soms lagen er bladeren op de weg, zeker op de binnenweg fietspaden door de bossen. En voor je dan weet lig je op 1 oor.:grinning:

Ook ik heb nog een rondje gedaan met de vier wieler, en tevens de tank vol gedaan om zo min mogelijk vocht in de tank te hebben, dus minder oxidatie :wink:

Deze winter met mooi weer geen rondje meer ??

Het ligt eraan hoeveel zout er gestrooid gaat worden.
Wordt er gestrooid dan blijven mijn brommers en Triumph binnen :wink:

Ja bij mij ook…
Al denk ik er wel over om ook n pekel brommer in elkaar te zetten voorslecht weer en/of winterritten

Jij hebt daar wel uitzoek voor Frank, met jou voorraadje.
Ik ga eerder een brommer netjes maken dan er een pekelbrommer van maken :wink:

Er zijn ook s winters best wel droge en mooie dagen dat je kan rijden .

Laat ik het zo zeggen Carl…
Er zijn er een paar waar ik geen pekelbrommer van hoef te maken… die zijn het zeker al alleen moeten ze nog rijdend gemaakt worden… :rofl:

Vandaag nog een mooie ronde gereden zo n 68 km ,ook nog een foto gemaakt .
Het was wel fris ,maar dan smaakt de zelf gemaakte tomaten soep extra lekker.

Herfst foto s

Nou die staat er weer netjes op zo…
Mooie brommer hoor…

Keek nog even naar de foto van de Simson ,maar wat ziet het gras er nog groen uit .
Dit dijkje wordt veel door 2 tackers gereden zou het kunnen dat de onverbrande olie een bescherm laagje op het gras legt ?