Zaterdag 25 oktober 2025 Boluz Weer & Wind rit .of te wel de snert rit

mijn bejaarden tehuis is al besproken ik denk dat het een andere soep rit gaat worden

Hoe lang gaat de rit ongeveer worden? Ivm wel of geen extra benzine mee te nemen.

Ongeveer 60 km vanaf oranjeboom dat als het minder goed weer is dan iets korter .

Bedankt, dat moet lukken op 1 tankje.

We komen ook langs div,. benzine pompen hoor je moet wel olie mee nemen .

Met een volgrit stoppen om te tanken zou ik zeker niet adviseren.
Wel is het zo dat je vanaf het eindpunt nog minimaal 20 kilometer naar het startpunt is :wink:

Dat is ook weer zo. Dan raak je de groep kwijt misschien. Maar ik red het op 1 tankje. En anders nemen we een klein beetje extra mee.

En we rijden op een langzaam tempo ,om een beetje in de ronte te kijken en van de najaars bladeren [ als die nog aanwezig zijn ] te genieten .

25 Oktober is ook de Mallard Mars.
Die vertrekken vanaf het bevrijdinsmuseum.
Verschillende afstanden om te lopen.
Dus voor de Weer en Wind zullen we er rekening mee moeten houden dat er misschien mensen lopen op de route.

Wij gaan richting Noord Beveland ,en we hebben er een klein beetje rekening mee gehouden .

Mooi dat er rekening mee gehouden is.

Wat het weer ook wordt, ik kan zo wie zo niet mee, er staat een andere afspraak gepland

Jammer Carl de laatste B O L U Z rit van dit jaar .
Of toch bang voor een paar spetters !

Niet voor de spetters hoor Cor, de blauwe zündapp staat toch noch in de B of C of misschien wel D staat ongepoetst in mijn hobbyruimte :wink:

Plus dat ik nog bij iemand aan puinruimen ben in een overwoekerde tuin :grimacing:

En er staat nog iets gepland waarvoor ik alles afblazen moet, maar dat wordt op de zaterdag pas beslist

Zaterdag 25 oktober 9 uur verzamelen bij de shell , half 10 rijden naar het inschrijf punt restaurant oranjeboom .
Voor de Snert rit ,eigenlijk de Wind en weer rit
Ik heb er zin in .

Ik ga er ook proberen te zijn.
Dit keer op de SC50 die is tot nog toe het meest betrouwbaar gebleken.

Nu nog het weer dat mee moet werken ,.er wordt voor 300 man snert gekookt .

Zijn er geen 300 man dan neemt iedereen gewoon n 2e bak snert ,:smiley::crazy_face::sweat_smile:

Kom er net achter dat ik er dus NIET bij ben aangezien we die dag ook n brandweerwedstrijd hebben :flushed::face_with_peeking_eye::joy:

Toch geen brommertjes van de weg spuiten Frank .