Zaterdag 25 oktober 2025 Boluz Weer & Wind rit .of te wel de snert rit

Komen jullie toch met de brandweer om de snert :smile:

Dat hebben ze zeer zeker verdiend Frank na al dat gebruik van de ruimte en pc scherm aldaar :wink:

Zijn jullie er al een klein beetje voorbereid op de wind en weer rit ??

Opstappen, starten en rijden toch Cor. Of niet dan?

Nee Joop de remmen zijn vast geroest van de Simson KR 1 ,maar dat is dan weer voor morgen als het niet regent.
Kan ze net bewegen door er met een hamer op te slaan ,gaat ook nog een klusje worden .

1 like

Owww dat klinkt niet Goed Cor!!
Wel bijzonder dat die ineens zo vast zitten :flushed::face_with_peeking_eye::man_shrugging:t2:

Ja nu ben ik even mis Joop zijn vraag met mijn antwoord klopt niet over de vaste remmen dit is een antwoord voor de topic Simson , raceplay KR brommer .

Komt toch over hoor Cor :+1:

Dat als de dag zo begint als vandaag is het voor morgen de Weer en wind rit ook goed .

Volgens mij is het twee jaar geleden dat ik mijn regenpak aangehad heb en dat was tijdens de vorige Weer en Wind rit. Die deed zijn naam eer aan en ik denk dat het morgen ook zo zal zijn.

Ik ben weer thuis, mijn halsslagader is gerepareerd, geen kans meer dat die mij nog tia of cva geeft.
Ik kan eindelijk gaan revalideren, binnenkort toch weer op

ff de puch rijden

Zo Eric,
Daar hebben ze je flink bewerkt!..
Ik wens je beterschap en een snel en goed herstel.

1 like

Dit topic wordt nu na afloop van de Weer en Wind rit afgesloten voor reacties, foto’s, verhalen etc verwijs ik jullie naar het topic wat je hier hier Verslag Boluz Weer en Wind rit, of tewel de snert rit / zaterdag 25 oktober 2025 kunt vinden.