Zaterdag 25 oktober 2025 Boluz Weer & Wind rit .of te wel de snert rit

Dat noem ik nog eens “doorpakken” :muscle: :+1:
Datum staat genoteerd, ik heb er zin in!

Ben benieuwd wanneer je dan weer eens met dat bijltje gaat hakken om een leuk evenement te organiseren voor de BOLUZ @Carlbliek

Nu is er er tenminste meer duidelijkheid, zo kan iedereen alvast in agenda kijken of het hem of haar schikt :sweat_smile:

@ Remco, dit jaar in ieder ga ik in ieder geval niets meer organiseren, wij ( Jan en Frank en ik ) hebben onze bijdrage dit jaar zeer zeker al geleverd :wink:, en dat zelfs op diverse fronten :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik zal de datum op even in het aanvangstopic plaatsen van de Weer & Windrit :wink:

De datum is nu bekend, met vermelding Oranjeboom. Ik denk dat ik weet waar het is, maar misschien verstandig om compleet adres even te vermelden.

Om alle Boluz leden te bereiken is het handig om naar alle leden een melding via de mail te doen zodat die ook weten dat hij plaatsvindt. Nu zijn er misschien een klein aantal die het lezen omdat zij op het forum lezen.
Remco of Cor?

1 like

Nou er wordt zonte zien volop aan gewerkt…
Ik hoop m dit keer mee te kunnen rijden. K hoop wel dat er een gematigd tempo gevoerd wordt aangezien er redlijk wat leden zijn met brommers die geen hardlopers zijn

ik heb de wind rit naar het werk wel gehad de afgelopen twee dagen ik hoop met de snert rit toch op wat minder wind hee frank nog effe de vijl in die cilinder hoor

:rofl: :rofl:
Cor heeft ook al aangeboden om er eens mee aan de gang te gaan…
Maar k hou t spul toch liefst origineel als t maar een beetje goed wil lopen.
Helaas is dat nog steeds een beetje een dingetje… maar komt tijd komt raad…

Hoi Jan
In de uitnodiging komt het adres te staan ,van vertrek .

Dat als het nog zo n mooi weer is als deze week ,zal de snert toch anders smaken .

Het is nog niet zo ver Cor. Komend weekend veel regen en wind, dus het gaat de goede kant op :rofl:

Eerst zien en dan geloven joop :wink:

En de titel zegt Weer en windrit, en dan kan het zijn dat er veel of weinig deelnemers zijn :grinning:

Maar hoe dan ook, altijd gezellig als afsluiting van het seizoen!

Heeft iedereen deze datum al in zijn Agenda gekrast ?
En een beetje warme kleren voor de pak ?

Helaas kan ik niet mee meer, ik wordt binnen twee weken geopereerd in Rotterdam

Das jammer Erik ,. maar toch veel sterkte en een snel herstel na de operatie .

1 like

Oeps, sterkte dan Eric. En een snel en goed herstel.

is de finish soep ook bij oranjeboom ?

Zoals ik begrepen heb is het niet bij Cafe Oranjeboom.

Misschien wel een tip voor de organisatie om het eindpunt bekend te maken :wink:

Eind punt is in het bejaarden huis in Vlissingen waar wij eerden een stop hebben gehad .
Tussen de wat oudere mensen ,ook kun je inschrijven voor daar in te trekken .

Bij de meeste bejaardenhuizen is een wachtrij om in te schrijven om daar in te trekken :sweat_smile:, is dat in Vlissingen dan anders dan de rest van Nederland :wink: