Samen onderdelen bestellen bij de webshop

Hier kunnen we elkaar laten weten dat iemand voor zijn of haar project onderdelen gaat bestellen en om de eventuele verzendkosten te drukken samen kunnen bestellen :wink:

Keurig, dat is snel geregeld mannen, dan kunnen we kijken of het gaat werken.

Dat als je bij Gerlof Schaaf besteld ,.Schaaf Onderdelen ,.zijn de verzend kosten gratis boven de 100 euro dacht ik .
Deze web shop is relatief goedkoop ,maar heeft niet alles .

Het is altijd handig om te weten dat er iemand uit de buurt iets gaat bestellen, zo had ik ook al een paar dingen op staan om te bestellen, maar het heeft geen haast :wink:

Iedereen wil of gaat niet zomaar een bestelling plaatsten tot 100 of 150 euro als hij of zij dat niet nodig heeft :wink:

Ik heb in mijn werkplekje een schrijfblokje liggen waar ik opschrijf wat ik mis en eventueel nodig heb.
Er staan al enkele dingen op, altijd handig om het met iemand mee te bestellen zodat een ander geen verzendkosten heeft :wink:

Samen delen is ook een optie Carl. :grinning:

Ja wat Carl bedoeld Jan is dat als je besteld en boven de 100 euro komt dat de verzendkosten vervallen .

Ik las het iets anders Cor, samen iets bestellen onder de 100 en dan mee liften. Ik bedoel dan heft Carl ook voordeel als iemand mee bestelt en kosten deelt dan zijn niet alle kosten voor Carl :joy:

Dit keer moest ik alles voor de Simson bestellen dus kon niet gezamelijk .

Inderdaad Cor, als je specifiek voor Simson moet bestellen daar heeft een ander niets aan.

Maar als je bijvoorbeeld bij JMPB besteld dan kan je veel kanten op, daar hebben ze meerdere merken.

Zelf hou ik een lijstje bij van eventuele onderdelen die ik bestellen wil.
En als er een keer iemand aangeeft dat die bestellen wil pak ik zo het lijstje erbij en kunnen we kijken dat het voor beide partijen interesanter wordt :wink:

Bestellen vandaag en gisteren ivm koningsdag 15 % korting op uw bestelling bij JMPB
Het is dat ik het nu nog niet direct nodig heb anders had ik wel een besteling geplaatst :wink:

Ik heb wat spullen op mijn lijstje staan voor JMPB.
Ik zit nu aan €85 inclusief btw…
Mocht er iemand mee willen bestellen laat het dan uiterlijk 28-05-2025 weten dan gooien we het bij elkaar en hebben we óf geen verzendkosten of we kunnen de verzendkostend delen. :wink: :sunglasses:

Sorry Frank, als ik wat nodig had dan had ik het jou laten weten.
Voor nu liggen de projecten een beetje stil, maar ook dat komt weer wel een keer goed :wink:

Om zomaar wat te bestellen zonder voorbereid te zijn wat ik nog heb was geen optie :wink:

Geen probleem Carl,
Het is ook geen moeten hé :wink:
Vrijheid blijheid…
En dit geldt uiteraard voor alle clubleden.

En voor Simson heeft J M P B niets ,ben eigenlijk altijd aan het bestellen in Duitsland of iets verder.
Vanuit Duitsland kost het mij 18,50 euro en uit Polen 9 euro misschien afhankelijk van de grote van het pakket .

Bestelling is inmiddels de deur uit… :wink: