Het is een gok die ik nemen moet om op korte termijn te bestellen voor diverse projecten, dus wacht ik nog maar even denk ik ![]()
Bij overhaast bestellen gaat het meestal toch mis ![]()
Het is een gok die ik nemen moet om op korte termijn te bestellen voor diverse projecten, dus wacht ik nog maar even denk ik ![]()
Bij overhaast bestellen gaat het meestal toch mis ![]()
Je moet zo n briefje al maanden klaar liggende hebben en dan toeschieten als er weer zo n actie is ,.maar er komt wel weer een einde jaar actie .
En zorg dat dan je briefje klaar ligt .
Ik schrijf het direct op en laat het soms maanden liggen en dan bestel ik in Duitsland of Polen .
En voor het binnen is realiseer ik mij wat ik nog vergeten ben ,en ja zo gaat dat .
Ik had al wat opstaan, maar dat was te weinig om voor de gratis verzending te gaan.
Wel kan ik nog slijtage delen bestellen maar dan wordt het gokken ![]()
Ik dacht misschien komt er hier wel reactie van iemand die met hetzelfde punt zat, maar helaas ![]()
Misschien VOOR de kerst .!
Komt wel een keer goed, anders maar geen korting ![]()
Korting altijd van profiteren Carl .
Als je voor meer dan 70€ bestelt krijg je al meet dan bezorgkosten korting
Nog nooit meegemaakt Jan
T kom vaak net niet uit… heb je wat besteld dan komt er net zo’n actie…
En is er zo’n actie dan heb je net zoals Carl nu je verlanglijstje nog niet klaar…
Dus ja… heb ik t echt nodig dan bestel ik gewoon maar…
Je weet maar misschien ook niet met de kerst heeft J M P B zo n actie van 20 of 25 procent .
Ook daar kun je van profiteren .
We gaan het zien, het zou mooi zijn, ik ben nu al aan een lijstje begonnen.
Helaas door andere druktes afgrlopen weekend geen bestelling meer gedaan bij JMPB
Ik had voor dat mijn bestellingen binnen waren, al weer 3 dingen opstaan .
Das natuurlijk jammer iets vergeten er bij te bestellen ,maar niet direct nodig dus geen probleem .