Welke ouwe meuk heb je nog meer in je hobbyruimte!

Wat heb je nog meer in je hobbyruimte staan? Ik vindt het leuk om uit de tijd van mijn brommers, zeg jaren tachtig, ook audio uit die tijd te gebruiken voor muziek in mijn schuur. Vandaag voor een appel en een ei een leuk setje opgehaald. Versterker en tuner zoals ik die had in mijn tienerjaren. Na wat gepruts met een ander netsnoer en krakende knoppen weer aan de praat gebracht en het speelt weer. Het klink zelfs zoals toen in tegenstelling tot apparatuur van nu. Kan het niet uitleggen en het zit vast tussen mijn oren maar ik vind het echt. Ik ben benieuwd wat je hebt staan in je sleutelhok aan oude spullen,

denk er hetzelfde over heb spotify maar heb nu weer een stereoinstalatie gekocht met cd speler 3cds tegelijk en lekker zoals jij zegd ouwe meuk draaien

1 Like

Mooi he, back to the old days. Ik heb overigens wel een snoertje er aan hangen om evt Spotify te gebruiken hoor :grin:

Leuk topic Remco.
Benieuwd wat er allemaal tevoorschijn komt.
Ik heb ook nog wel oude meuk maar dat moet ik eerst uitzoeken als het wat beter weer wordt.

1 Like

JAP 2a generatormotor uit WWII

Gratis bij mij op te halen.

1 Like

Nou Joop die wil
Ik wel graag eens bekijken…
dat vind ik wel n heel mooi ding :sunglasses::grinning:
Neem ik wel even contact over met je op

En die loopt nog Joop ??

Is goed Frank, niet te lang wachten…
Je hebt mijn telefoonnummer he!

Als een zonnetje Cor!

Mooi Joop ik heb ook nog iets wat lawaai maakt in mijn schuur /

Zie foto s

Mooi Cor, dat soort spul raakt ook antiek he.

Frank kun je misschien nog iets mee doen voor je aggregaat om te bouwen of sla ik de plank nu helemaal mis.

Joop is echt ruimte ant maken begrijp ik, rust in het hoofd.

Ik heb al contact gehad met Joop en de stationair motor staat intussen al hier :smiley: Ik ga nog kijken hoe ik die in ga zetten.
Maar t is gewoon al een leuk ding op zich. Overigens is het de losse motor zonder de generator maar dat geeft verder niet.

Boter bij de vis, je laat ook nooit ergens gras over groeien ee Frank, meestal direct actie. De rest wijkt dan weer even. Succes er mee.

Wel denk ik Frank dat je daar wel het verste mee komt om direct toe te happen en niet af te wachten.
Maar dat moet in je zitten :joy:

Nou voorlopig krijgt ie een leuk plekkie want het is gewoon een leuk ding. Bij Joop nog een hoop andere spullen opgehaald en dat moet ik eerst uitzoeken. Dan wil ik proberen of ik er een soort gereedschap-o-theek mee kan maken.
Heeft iemand uit de club dan iets nodig dan kan ie dat aangeven in het betreffende (nog aan te maken) topic.
Daar kun je dan eventueel iets lenen als je het nodig hebt maar zelf niet hebt. Maar goed dat is even een idee wat nog niet verder uitgewerkt is.

ja dat is ook waar Carl,
Ik ben met dat soort dingen nog al wat “impulsief” maar ja ik ben tegenwoordig wel meer van het idee “je leeft maar 1x en dat is nu”. Helaas zie ik veel te vaak mensen die ons ontvallen en die vrij regelmatig n stuk jonger zijn dan ik. Die hadden vast ook allemaal mooie plannen maar zijn er helaas nooit aan toegekomen… Dus ja…

Daar toch nog ruimte voor kunnen vinden, Joop maakt ruimte en jij gaat inruimen. :grinning:

Nou het is meer een kwestie van behoeden voor de stort…
En als we er op een of andere manier met zijn allen iets aan kunnen hebben dan is dat weer meegenomen dacht ik zo…
En ik zat te denken aan een topic als:
Joop zn tool-o-theek of iets dergelijks. :sunglasses:

Tool o theek leuk / goed gevonden ,.nieuwe woord in de dikke van dalen ?