Zundapp 517 van de politie uit goes

Hi Cor, vanmorgen ff, helaas brak de schakel kabel. Nu een orgineele zundapp versie besteld. Maar we hebben lekker gewandeld zo samen.

Das weer pech en jammer met dat mooie weer .

Ja zal je net zien, maar de hij reed heerlijk. ik heb inmiddels ook het voorspatboord gerestaureerd. maar deze moet van de winter geheel worden overgespoten samen met het beenscherm.

Wat bedoel je met gerestaureerd Erik :wink:

Het spatbord verloor verf eronder zat roest, dat heb ik eraf geschuurd er opnieuw geverfd.as winter wil ik het geheel kaal maken en overspuiten.

En dan kunnen de ori handvaten er ook weer op Eric

Zijn weer nieuw .

Wouw Cor, super gaaf, wat enorm aardig en vakwerk!
Wanneer kan ik er om komen?

Eric

Geef even een belletje ben dikwijls thuis .
Deze morgen aan de tuin bezig bij mijn zoon .

1 like

Zal ik doen Cor

Ja als die Cor de trukendoos opentrekt dan sta je iedere keer weer verbaasd te kijken…
Mooi werk weer Cor en fijn voor Eric dat het weer is opgelost.

1 like

Ha net weer lekker gereden!

Heerlijk weer er voor ,een lekker stukje toeren .

1 like

Zeker Cor, veel lange stukken om de stationair af te stellen. Morgen weer ff toeren en testen!

1 like

Dat gaat helemaal goed komen

1 like

Eric is even langs geweest met de politie Zundapp .
Stationair bijgesteld ,sproeier wat zuiniger afgesteld ,.een nieuwe bougie er in gezet op 0,4 gezet starten bij warm slecht .
En het balhoofd spelling wat bijgesteld .
Hij kan aan de eerst komende rit deelnemen .

1 like

Ha Cor,
Ik vindt je een orakel als het om brommers gaat de magura handels blinken weer. Nu wachten tot de kabels geleverd worden. Vanmorgen ff op de koffie geweest bij Frank, daarna de zak van zuid beverland bezocht, hij rijdt geweldig.

Super bedankt

Rechts is klaar, bedankt Cor het werkt weer geweldig

Ja t was gezellig en de brommer even rustig kunnen bekijken. T is echt n mooi ding en hij loopt ook keurig moet iknzeggen :smiley::sunglasses::wink::+1:

Hi Frank,
Bedankt voor de koffie, goede reis vandaag.
Eric

Is prima verlopen :sunglasses::+1: