Op Zondag 20 juli organiseert Boluz hun jaarlijks terugkerende Boluzrit met als eindpunt het Muziekfestival Nisse, waar de deelnemers hun brommers tentoon kunnen stellen aan het publiek.
De rit wordt uitgezet door Sjacco en Ad
Meer info volgt
Op Zondag 20 juli organiseert Boluz hun jaarlijks terugkerende Boluzrit met als eindpunt het Muziekfestival Nisse, waar de deelnemers hun brommers tentoon kunnen stellen aan het publiek.
De rit wordt uitgezet door Sjacco en Ad
Meer info volgt
20 Juli is er weer de gepijlde Boluz-rit, met als startplaats Brasserie Stelleplas net buiten Heinkenszand.
Daar kunt u inschrijven en genieten van koffie/thee met een Zeeuwse bolus.
We zijn een mooie route aan het uitzetten die door de Zak van Zuid Beveland gaat, over mooie dijkjes en langs de Schelde.
Moeilijk een route te maken die langs restaurants gaat omdat die er in dit gebied weinig zijn.
Daarom hebben we dit jaar een stop op de Grote Markt in Goes, (met toestemming van de gemeente) waar alle deelnemers weer gezellig bij elkaar komen om brommers te kieken en eventueel te lunchen, de keuze is daar reuze:hotdog:![]()
.
Van Goes naar Nisse is het dan ongeveer nog 30km wat neer komt op een kleine 80km totaal.
In Nisse krijgen we gratis toegang (+1 gratis consumptiemunt) tot het Retro en Muziekfestival aldaar.
Voor diegene die hun auto hebben staan op de startplaats;
Van Nisse terug naar Stelleplas wordt ook bepijlt.
Ik heb er zin in .
Ja, altijd super. Ook zin in.
Hoop dat het weer een beetje mee werkt ,. we zullen het zien .
Dat ziet er wel naar uit Cor, het blijft gewoon lekker zomeren ![]()
Droog en zonnig weer is toch altijd lekkerder .
Mensen van Middelburg en omstreken verzamelen om kwart voor 9 om deel te nemen aan de BOLUZ Nisse rit .
Shell pomp nabij de bajes ,.9 uur vertrek,. vanaf 9,30 inschrijven voor de rit .
Tot zondag . en breng goed weer mee…
Ik ben met vakantie, @iedereen: veel plezier met de rit:+1:![]()
jammer Remco ,
Goede vakantie .
In Limburg valt ook wel wat te vieren denk ik Remco. Fijne vakantie!
Dat als er nog iemand moet tanken zondag morgen , wachten we even voor vertrek naar de Nisse rit .
Het zou zomaar eens kunnen dat er nog een bui gaat vallen, misschien handig om hier toch even op voorbereid te zijn ![]()
Lichte regenjas mee voornde zekerheid