Zondag 18 Mei 2025 Molenrit

Op Zondag 18 mei 2025 organiseert Boluz in samenwerking met Molentocht Goes het inmiddels jaarlijks terugkerende evenement

De rit wordt uitgezet door : Boluz leden en het vertrek is van het Restaurant van het vliegveld van het er naast gelegen parkeer plaats .
Let goed op de verkeer / begeleiders regelaars deze zullen de rit in goede bannen zien te leiden .
Hou je zelf aan de verkeer regels ,en let ook op de andere verkeer deelnemers .
De 1e stop is op Yerseke met consumptie bon , bij hoe kan het zo zijn ,Ko de oesterman ,je kun daar wat eten vis ,belegde broodjes en snacks .
2e stop is 10 km voor het vliegveld bij de herberg de griffioen ook met een consumptie bon .
Hier kan nog even worden na gepraat en evt de mensen van buiten zeeland naar het vliegveld begeleid ,of richting huiswaarts gaan .
Bezem auto is aanwezig .
Wij wensen iedereen een goede rit .

![IMG-20250403-WA0001|352x500(upload://ryT7JSW94Gn1FlSKnqSZqr2TSZP.jpeg)

Goed nieuws,

Het leek er even op dat de molentocht voor de B.O.L.U.Z. dit jaar niet georganiseerd kon worden. In goed overleg met het bestuur van de organisatoren van de molentocht voor oldtimer auto’s gaat de rit dit jaar toch door! Wel zijn we het er over eens dat het de afgelopen jaren behoorlijk uit zijn jasje is gegroeid. We gaan daarom een hernieuwde samenwerking aan om de dag een supertof evenement voor iedereen te laten zijn. Dat betekent dat we veel handjes nodig hebben om de rit te organiseren en op de dag zelf ook alle hulp kunnen gebruiken. We gaan inventariseren wat we allemaal nodig hebben en binnenkort een oproep doen, maar als je wil helpen: graag! je kan je alvast aanmelden op

boluznieuws@hotmail.com

Dus zet hem in je agenda: Molentocht 18 mei 2025

1 Like

Altijd een mooie rit en zeker een aanrader!!

Ik kijk er reikhalzend naar uit!

Even onder de aandacht brengen, de flyer voor de molenrit is inmiddels geplaatst :wink:

1 Like

En dan maar hopen op mooi weer ,.ik heb een goed regenpak .

Ik ben er deze editie niet bij met de brommer.

Eerst was er veel onduidelijk of de brommers over de deelname wel of niet gewenst was, toen heb ik ik mijn keuze al gemaakt :wink:

Ik ben dan helaas zoals het er nu uit ziet in Duitsland… maar plannen veranderen soms en t is de 18e nog niet

Jammer man .

Super mooi dat de rit door gaat. Ben er zeker bij. Tot dan.

Ik hoop er ook weer bij te zijn!

waren er klachten van de vorige keer?

Kennelijk wel, in het begin van het jaar was er veel onduidelijkheid over de molenrit of de brommers wel of niet welkom zouden zijn.

Daar hebben sommige hun keuze toen al op gebaseerd :wink:

Er is extra overleg geweest door beide besturen

Het zal dit jaar blijken of het volgens de afspraken zal gaan die kennelijke gemaakt zijn met de organisatie van de molenrit :wink:

Hi……,

Ik zou graag meerijden, ik ben lid van boluz.
Het lukt mij niet het formulier digitaal in te vullen. Ik bezit geen printer. Moet ik mij dan aanmelden op de dag zelf ter plaatsen?

Eric

Ook klachten. Overal stonden brommers verpreid, en onnodig lang de brommers laten draaien met teveel rook ontwikkeling.
De Molentocht Goes is enorm gegroeid en kunnen het niet echt meer goed aan. Wij, Boluz, komen er ook bij, ook met steeds meer brommers en dan word het echt een dingetje.
Gelukkig kan het doorgaan, omdat we daar afspraken over hebben gemaakt zodat iedereen goed kan genieten.
Ik hoop dat de oproep om zich strikt aan de verkeersleiders te houden zodat alles goed verloopt.
Vertrek bijvoorbeeld was erg rommelig. Dat kwam ook door hun toedoen, maar het gaf wrijving.

Je kan ook ter plaatse inschrijven hoor eric

1 Like

Dankjewel

Lijkt me leuk, alleen even weten de route en lengte van de enkele rit naar Goes a…u.b

Altijd leuk, maar hoelang is de rit naar Goes en de route graag s.v.

Zorg voor een volle tank dan maakt de km s niet meer zoveel uit .
Je moet er wel de gehele dag voor uittrekken .
Een bakje koffie waar dan ook ,.een visje of een frietje of een broodje bal onderweg ,naar eigen inzicht .
Zo n gepeilde is altijd zo n 75 a 85 km op het gemakkie aan .
Gewoon de pijlen volgen op eigen tempo .

1 Like