Ik ben er bij voor het eerst weer. Mmijn Honda Vision is klaar. De originele nieuwe kan ik helaas niet mee rijden. Maar heb een tweede klaar, is patina. Alleen motorisch aan gepakt, rijden maar 40 origineel. Is voor ritten te weinig. Moet een beetje mee kunnen.
Ohnee hoor, 40 is prima. Het is geen race heej. En als je met een paar gaat rijden, word de snelheid altijd bepaald door de minst snelle. Wij rijden ook maar gemiddeld 35 ofzo als we lekker aan het toeren zijn.
Voor de mensen die de B O L U Z zomer rit mee rijden half 9 verzamelen bij de Shell pomp Petra nabij de bajes .
we willen 9 uur rijden naar Wemeldingen ,moet er nog iemand tanken dan wachten we even .
Wij hopen op mooi weer .
Ik ben ook voornemens de rit te rijden dit keer op de Sparta SF50 daar heb ikntussen bijna 100 testkilometers mee gemaakt dus dat moet goed gaan lijkt me…
Even kijken of ik het een beetje op tijd red morgenochtend voor de inschrijving.
Hoi beaumar, leuk dat je je 1ste berchtje plaatst. Je hebt de zomerrit ook gereden dus. Leuk he.
Zou je dit berichtje ook willen plaatsen in de topic verslagen van de ritten.
Groeten, Alfons.