Zondag 13 juli 2025 Solexrace Heinkenszand

Op Zondag 13 juli 2025 organiseert stichting ECH ( Evenementen Commissie Heinkenszand ) hun jaarlijks terugkerende evenement Solexrace waarvoor Boluz is uitgenodigd.

Voor Boluz wordt er een plaats ingericht op het afgezette parcours, tijdens het evenement kunnen de brommers geshowd worden en tijdens het evenement kunnen de brommers rijdend op het circuit geshowd worden op een daarvoor gereserveerde tijd.

Meer info volgt !!

2 likes

Hopelijk ook mooi weer besteld !

Slechter dan vorig jaar is bijna niet mogelijk :sweat_smile:

We gaan voor mooi weer ,laat mijn regen pak thuis .

Op 13 juli aanstaande zal BOLUZ met een stand aanwezig zijn langs het parcours van het Solexevenement Heinkenszand. We staan vanaf een uur of één in de Rembrandtstaat en je herkent ons aan de BOLUZ vlaggen. Iedereen is welkom met zijn of haar oldtimer brommer voor een meet en greet en het live volgen van de solex races. Om 15.30 uur kan je zelfs een ronde over het parcours rijden met je brommer.

Ik ben er ook hoor,feest in einjeszand !!

De voorbereidingen zijn in vollegang, deze week nog de laatste puntjes na lopen :wink:

De weersvamerwachtingen zijn goed, ze geven droog weer af met :sunny: :sunny: :sunny:

Laat dit evenement niet voorbij gaan :wink:

Hin maens ni Eintjesant vandaehe ?

Vast wel ik ben er iig

En jij was niet de enige Remco! Ik heb een leuke gezellige middag gehad en chapeau voor de catering :+1:

Was echt leuk vandaag. En er werd echt geracet door die Solex jongens. Gingen goed.

Catering daar ben ik van :grin:

Op faceboluz een hoop foto’s: Redirecting...

Jammer maar ik had andere afspraken gemaakt die middag ,.had er wel bij willen zijn .

Van mij mag je blijven Remco :wink:

1 like

Volgend jaar een nieuwe kans Cor😁

Dank je Joop

BOLUZ leden in de Bode :grin:

Het was een geslaagd evenement, georganiseerd door Stichting ECH.

Leuk dat er achteraf ook nog aandacht aan geschonken wordt :smiley:

Ja Bliekje mie zn Juunbuze in de krante!! T mo nie hekker worre :sunglasses::grinning::joy: