Zaterdag 21 juni 2025 Wasschappelse Oldtimerrit

Misschien kan er een uitzondering worden gemaakt, het zou zo maar kunnen dat Joop denkt op 20 juni, ik wil graag meerijden. Anders rijdt hij gewoon mee en delen we de consumptie bonnen :grinning:

Ik weet het Carl, heb het allemaal bekeken op hun site

Heel erg aardig van je Jan, maar geen moeilijk gedoe hoor. Als ik mee wil rijden zoek ik jullie wel op en met de koek en zopie komt het wel goed hoor :+1:

Ik heb een paar weken geleden ingeschreven.
Ik kreeg alleen een bericht BEDANKT VOOR JE BESTELLING.
Krijg ik nog een bericht van hun met het programma en inschrijvings bewijs?
Want ik weet niet hoe laat ik aanwezig moet zijn, en waar ik mij moet melden.

Als ik het goed begrepen heb dan krijg je in de loop van deze week nog een mail van de organisatie Wasschappelse Oldtimerrit :wink:

Het wordt zaterdag wel een hele warme dag zo te zien rond de 30 graden met veel :sunny: :sunny: :sunny:

De praktijk moet nog uitwijzen van de temperatuur doet op zaterdag Carl, maar voorspelling is goed. Het zonnetje op de bougie en gaan. Gisteren de bevestigngs mail ontvangen.

ik heb nog niks ontvangen , hoe laat is daar de aanvang , dan kan ik wat af gaan spreken met het vertrek daar naar toe , is voor ons al een rit ??groet andre

Hierbij het programma van de dag van de Wasschappelse Oldtimerrit :wink:, deze heb ik via de mail binnen gekregen :wink:

Beste inschrijver van de Wasschappelse Oldtimerrit,

A.s Zaterdag is het zover , de 23e Editie van de Oldtimerrit te Westkapelle.

We hopen er weer een fantastische dag van te maken.

De autoʼs worden bij aankomst voor de rit in 3 groepen verdeeld. Wanneer u voorkeur heeft voor een bepaalde groep raden wij u aan op tijd te komen, want er kunnen maximaal 50 autoʼs in een groep.

Auto’s en Motoren kunnen geparkeerd worden op de zeedijk
Brommers en Solexen kunnen geparkeerd worden op het Abraham Calandplein Ter hoogte van Kasteel Van Batavia Zuidstraat 143 te Westkapelle.

Ophalen van je inschrijving: Kasteel Van Batavia

Programma:

10:00 – 12:00 programma / routeboek ophalen in Kasteel van Batavia
12:30 start Motoren
12:30 start 1e groep Auto’s
12:50 start Solexen
13:20 start 2e groep Auto’s
13:40* start Bromfietsen
14:00 start 3e groep Auto’s

Tussenstop tussen 14:00 – 16:00 uur Terrein Arco de Visser Serooskerke.

Eindlocatie, Kasteel van Batavia tussen 16:30 – 17:30 uur.

Wij wensen u een fijne rit en veel rijplezier toe!

Met vriendelijke groeten,

Het Oldtimer bestuur.

Hoi ik wim peeters doe ook mee aan de rit in westkapelle en vetrek van huis uit om 1000 ben ik rond 1045 in westkapelle

Zijn er al plannen om samen op te rijden naar Westkapelle, tijd en plaats?

Dat gaan we wel een keer oplossen voor je Joop, volgende keer kun je er een van mij gebruiken :wink:

Heey ouwe dorpsgenoot! :wink: leuk je hier te zien…
Fijn dat je de weg op het forum gevonden hebt!

Goeie morgen Frank.
De Zündapp opgeladen op de aanhanger.
Helemaal klaar voor de rit van vandaag, nu maar hopen dat we het volhouden met deze temperaturen.
Ik kan jammer genoeg niet altijd mee doen met een evenement omdat ik in ploegendienst werk.

1 like

Dat is een mooi aanbod Frank, dank je wel :+1:

1 like

Gisteren deelgenomen aan de Wasschappelse Oldtimerrit :grin:
Het was wel een warmedag maar dat mocht de pret niet drukken :wink:
Het aantal deelnemers met de brommers lag tussen en 70 en 75 stuks :grin:
Het was een mooierit door het Walcheren, en is wederom voor herhaling vatbaat, voor mij was het de vierde deelname :stuck_out_tongue_winking_eye:

Organisatie bedankt zou ik zeggen voor de mooie rit :wink:

1 like

Was leuk, lekker werm en heel walcheren door gereden !

2 likes

Hoi alle deelnemers van de boluz ik heb lekker gereden en vond het leuke georganiseerde dag ook weer wat andere brommer mannen gesproken voor herhaling vatbaar :+1::+1:

1 like

Jammer ik was weer eens de provincie uit dit is al weer de 5 e keer dat ik deze rit mis .

Is elk jaar de derde zaterdag in juni dat de Stichting Wasschappelse Oldtimerrit hun evenement organiseren, dus moeilijk qua planning kan het niet zijn Cor :wink: