Zaterdag 21 juni 2025 Wasschappelse Oldtimerrit

Beste Oldtimer liefhebbers,

Stichting Wasschappelse Oldtimerrit organiseert jaarlijks, op de 3e zaterdag van juni, een terugkerende rit op het eiland Walcheren speciaal voor klassieke auto’s, motoren, bromfietsen en solexen die van voor 1995 zijn.

De jaarlijks terugkerende Wasschappelse Oldtimerrit geeft altijd een prachtig en uniek beeld in de straten van Walcherse dorpen, plattelands wegen en een bijzonder fraai zicht op de Westkapelse zeedijk. De geur van smeerolie, haren in de wind, het gebrom van de oude motoren in klassieke uitstraling bezorgt bij jong en oud een glimlach op het gezicht.

Ook in het jaar 2025 staat het bestuur weer voor u klaar om de 23e editie van de Wasschappelse Oldtimerrit te gaan organiseren. Na de succesvolle 22e editie is de nieuwe datum voor komende rit gepland op zaterdag 21 juni 2025.

Wilt u zelf met deze rit? Dat kan! U bent van harte welkom.

De inschrijving is open tot en met 14 juni

Ga naar onze website en schrijf je in

www.wasschappelse-oldtimerrit.nl

LOCATIE ZEEDIJK WESTKAPELLE

Zuidstraat 143 4361 AH Westkapelle

De autoʼs worden bij aankomst voor de rit in 3 groepen verdeeld. Wanneer u voorkeur heeft voor een bepaalde groep raden wij u aan op tijd te komen, want er kunnen maximaal 50 autoʼs in een groep. Voor deze dag is er een maximum van 150 auto’s die deel kunnen nemen dus wees er op tijd bij!

Gezocht!

voor onze stichting zoeken wij nog bestuursleden die een steentje bij wil dragen voor het organiseren van deze rit.

Ook zijn wij op zoek naar iemand die voorop wil rijden bij de motoren.

mocht je interesse hebben neem contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Het Oldtimer bestuur.

1 Like

Ik ben benieuwd of er leden van Boluz hieraan gaan deelnemen :wink:

Altijd leuk zo’n herinnering aan de Wasschappelse Oldtimerrit

Ik kom niet in aanmerking Carl, want ik heb geen bromfiets van voor '95

Ja daar zit jij dan net weer mee :wink:
Wel denk ik dat ze daar niet echt op zullen controleren, je kan het altijd vragen hé :wink:

Ik denk ook wel dat daar doorheen te glippen is hoor, maar daar houd ik niet van.

En ja, vragen staat vrij!

Heb weer ingeschreven is altijd een mooie volgrit op walcheren!!

Ik ben net even de provincie uit ,jammer .

Even op Simson jacht zeker Cor :wink:

Nee hoor .

Ik heb me ook weer ingeschreven voor de 3e keer na restauratie brommer. Mooie volg rit door het Walcherse landschap.

Staat deze rit los van Boluz?.

Deze rit staat idd los van boluz, de Wasschappelse oldtimer rit is van een andere stichting die jaarlijks één rit / evenement organiseerd

Ok duidelijk bedankt!

schouwen zal ook vertegenwoordigd zijn ton buitenhuis andrenuijens leon landman jan schot

joop u rijd toch altijd al de ritjes met deze bromfiets zo,n ramp zal het toch niet zijn we gaan u gewoon zien zaterdag de 21e juni

Ik ga proberen er bij te zijn Andre :+1:

Kun je anders geen brommer lenen van iemand die je kent en er meerdere heeft. Zou anders optie zijn als het niet kan.

Als ik ga, rijd ik er gewoon op mijn eigen brommer naar toe Jan en dan zie ik wel. Inschrijven gaat niet zonder frauderen, maar de weg is vrij he en ik rijd op mijn eigen wielen

Het inschrijven van de Wasschappelse Oldtimerrit kan tot 14 juni, en niet bij aankomst aldaar :wink::