Zaterdag 16 augustus ,.Solexrace in Biggekerke met mogelijk een ritje vooraf

Met dank aan meerijders Gerard en Jan die de moeite hebben genomen om mee te rijden naar Biggekerke.
Het was weer een prachtige dag.

Update 14 augustus.
Paar afmeldingen…
Wat mankeert er toch aan dit evenement ?

Update 12 Augustus.
De rit voorafgaand aan de solexrace in Biggekerke zal als startlocatie worden: Dorpskern van Serooskerke op Walcheren, bij de kerk op het hoekje Noordweg/Vrouwenpolderseweg/Torenstraat. Verzamelen aldaar rond 16:15, vanwaar vertrek rit met eindbestemming Biggekerke. Aankomst aldaar rond 17:45 zodat we op tijd zijn voor de demo rit op het parcours. De demo is al om 18:00 uur !!!. Laat hier aan mij weten of je mee wilt rijden zoals we dat al jaren doen.

Update 19 juli.
Het loopt nog niet over met aanmeldingen, hoop wel dat er nog paar bijkomen om ermee door te gaan. Anderzijds: dan heb ik misschien wat extra consumptiebonnen :wink:.
Laat me hier weten of je mee wilt rijden, start volgt voor de volgrit vooraf in Serooskerke of omgeving, dat volgt nog.

Beste,
Mij is wederom gevraagd door de organisatie hier een topic aan te wijden.
Hier is de link naar de website:

Rond 18:15 is de oldtimer demo tijdens dit fantastische evenement op Walcheren!
Vooraf wil ik ovb nog een (volg)ritje organiseren
Gegevens volgen nog wel vanaf waar en hoe laat, laat aub alvast weten hier of je mee wilt rijden dan kan ik met de organisatie gegevens aanleveren wie er met welke bromfiets komen. Da’s wel zo handig voor de omroeper om wat over je brommer te vertellen.
Laat maar weten of stuur me een appje als je mijn nummer hebt.
Hartelijke groet, Erik Wijkhuijs :sunny:

Aangemeld:
1 - Erik Wijkhuijs
2 - Peter Boone
3 - Wim Jobse
4 - Gillis Cruq
5 - Frans Verbrugge
6 - Sjaak Meulemeester
7 - Gérard van den Dries
8 - Gerard vd Driest
9 - (Andre Nuijens) ovb
10 - Jan vd Knijf

1 Like

Zijn er nog mensen die de rit mee willen rijden met de Solex race in Biggekerke ?

Op de planning staat om weer eens een met de solexen mee te doen in Biggekerke :smiley:

Helaas nog niet veel animo voor zo’n groot evenement in Biggekerke :smiley:

Ons besluit is genomen en we gaan deze 25 ste editie meedoen met de ludieke Solexen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik denk dat er andere oorzaken zijn… Via andere media misschien of dat het hier niet (meer) gelezen wordt. Kan ook zijn dat het later in de middag is. De reden daarvoor is dat ik nog andere verplichtingen heb die middag en…de demo rit op het parcours ook wel erg laat is (18:00 uur) terwijl dat altijd veel eerder is geweest. Heb dat dan ook aangegeven bij de organisatie voor volgend jaar te vervroegen. Hoe dan ook ben ik er sowieso en je zult zien dat er ter plaatse veel bromfietsen en andere oldtimers zijn…Nou, ik zie wel wat het wordt zaterdag !

1 Like

Zet mij er ook maar bij kom met de dkw ,vindt het wel fijn dat het zo laat is kan ik de rest van de dag ook nog wat doen

Je staat erbij Gérard :wink:

ik ga het nog zien of ik kom het is inderdaad wel laat de volgende morgen hebben we de boluz rit alweer te rijden beloofd ook aardig kilometers

1 Like

Maar je staat nog niet in de lijst aanmeldingen :face_with_peeking_eye::sweat_smile:

De aanmeldlijst is zojuist bijgewerkt :grin:

Leuk stel zo .

Vervolg van dit evenement vindt u hier: