Hierbij een topic Wist U dat !!
Hierin kan je de mede brommerliefhebbers laten weten wat je recent hebt meegemaakt.
Wist U dat de beurs in Koewacht op zondag 6 oktober goed bezocht is ![]()
Ik problemen had met mijn aggregaatje… ![]()
![]()
In dit geval lekte het ding benzine als een zeef bij de benzinekraan… ![]()
![]()
Nu had het ding voor ik m overnam jaren stilgestaan en dus had ik het vermoeden dat er mogelijk een afdichting verdroogd was.
Door de modificaties aan mn container C2 kwam ik er steeds niet toe. T was ook niet helemaal duidelijk hoe het kraantje aan de tank gemonteerd zat. Vandaag was ik n heel eind klaar met de container dus toch maar eens het aggregaat beetgepakt want soms is stroom toch wel erg handig… ![]()
![]()
Tank gedemonteerd en jawel een totaal verdroogde rubber pakking. Maar gelukkig zat er schroefrdraad in de tank en kon het kraantje dus vrij eenvoudig gedemonteerd worden. Nu even kijken of ik een o-ring in de goede maat kan vinden en anders zelf een pakking maken. Overigens was ook het benzineslangetje totaal op
Al met al lijkt de reparatie dus mee te vallen ![]()
![]()
![]()
Ohw, kijk weer opgelost. Ja, zonder stroom kun je eigenlijk helemaal niets. Toch makkelijk zo’n ding. Buiten plaatsen, goede geluiddempkast erover en gaan. Ohja, een lucht en uitlaatgas afvoer erop.![]()
![]()
Ja, ik had dit eigenlijk al eerder moeten doen dat had n hoop werk gescheeld maar ja…
je kunt ook niet alles tegelijk. Ik zit er inderdaad over te denken om er een kast voor te maken want kabaal maakt ie wel ja ![]()
![]()
maar goed eerst weer aan de praat krijgen… ![]()
komt het misschien door het tanken van 95 zo n slang en ring ?
Ik zou er ook euro 98 in doen ![]()
T is gelukkig loodvrije 4-takt ![]()
![]()
![]()
Wist u dat…
Als je meerdere brommers op kenteken hebt en je wilt er tijdelijk een schorsen bij de RDW dat dat momenteel €13,40 per overschrijving kost…
Maar wist u ook dat als je er meerdere tegelijk schorst dat u dan maar 1x die €13,40 betaalt?
Ik kwam er bij toeval achter toen ik 3 voertuigen tegelijk wilde schorsen dat je er dan maar voor 1 betaalt.
Dat kan handig zijn om te weten want als je meerdere kentekens geschorst hebt dan is het wel handig om die qua schorsingsdatum naar 1 datum te brengen. Dan kun je ze allemaal op 1 dag verlengen voor de prijs van 1
Doe er uw voordel mee ![]()
![]()
![]()
Wat nog beter idee is een goede verzamel polis te nemen 15 brommers op 1 polis ,.dacht dat ik 78 euro betaal voor die 15 brommers ,heb er dan maar 5 maar toch als ik aan het sleutelen ben en wil een proef ronde doen moet ik dat kunnen .
Dat gaat Frank niet redden met dat aantal Cor, die gaat als een speer met zijn voorraad.
Vetera is zo’n verzekeraar met n verzamelpolis maar die zijn nogal aan verandering onderhevig. Nu kun je maar max 7 brommers op 1 polis kwijt en de prijs is n stuk hoger geworden… ik altijd nog voordeliger dan individueel verzekeren dat wel ,![]()
![]()
Kun je een prijs indicatie geven van de prijs Frank, want junior heeft nog 2 solexen die ook verzekerd zijn, dan hebben we er ook een aantal. je kan 3 vaste chauffeurs opgeven zag ik in de voorwaarden. Zit nu bij de ZLM individueel verzekerd, die kennen geen verzamelpolis.
Ik zou het terug moeten zoeken en anders opnieuw opvragen.
Het is wel jammer dat ze dat niet gewoon op de website zetten, komt mij altijd wat vaag over dat je offerte aan moet vragen. Dan voelt het voor mij alsof het “onderhandelbaar” is. Maar ik ga kijken of ik het nog ergens heb en zoals gezegd, heb ik het niet meer dan vraag ik het nog een keer aan.
Dat wordt een uitdaging Frank. Als er het ieder apart opvragen dan kunnen we vergelijken, das ms ook een mogelijkheid. Ik zal wel eens gaan snuffelen.
Kijk, dat zijn mooie weetjes, die geld uitsparen. Daar zijn wij zeeuwen gek op heej.![]()
![]()
Offerte opgevraagd, maar kon niet alle gegevens kwijt en wordt gebeld, ik wacht af.
Even nog een reactie op de prijs van mijn brommer verzekering de 78 euro was zonder btw en assuratie kosten bedrag totaal is 97,12 en dan is dit voor 15 brommers .
Is dat ook bij Vetera Cor?
Ja ik ben ook wel benieuwd. T gekke is dat je zelfs bijnde zelfde maatschappij verschillende prijzen hoort. En voor verschillende aantallen brommers