Ik had een lagerpers gemaakt om de lagers uit de wielen te verwijderen. Helaas te enthousiast gedacht. Bij mij zitten de lagers in een kommetje opgesloten zodat de pers hem er niet uit kan drukken. Je kan de lagers er wel mee monteren, dan omgedraaide wereld. Bij Cor geweest om de lagers van voorwiel te verwijderen. Nog geen 5 minuten werk
met Cor zijn hulpmiddel. (Moe k ok è!)Poosje nagedacht en in allerlei laadjes en doosjes gezocht. Uiteindelijk is het volgens mij een werkend geheel geworden. Met een onderdeel van keilbout, M8 draad en 2 verlengde moeren, ring, moer, slijpsteen, lasapparaat, ijzerzaag dit zijn de ingrediënten geworden.
Je stopt de trekker in het lager en vanaf de andere kant van de naaf een massieve staaf tegen de trekker en harde hamertik er op. Lager valt er uit als het goed is, anders even voorzichtig verwarmen met kleine bewegende vlam er op.
Voor het monteren de plaats van het nieuwe lager iets verwarmen en nieuw plaatsen, voorzichtig tikken als het er niet invalt.