Zondag 6 oktober 2024 naar de Koewachtse Beurs geweest ,zo leuk daar altijd was er van 11 uur tot 1 uur ook nog even een broodje hot dog gegeten .
Ook nog wat spullen gescoord
Naafje is van campagnola ,.deksels zijn van Le Leu .
Je hebt weer leuke onderdelen gescoord Cor ![]()
Frank en ik waren omstreek half tien binnen.
Wat wij wel konden merken is dat de prijzen hoe langer de beurs bezig was, hoe interesanter de prijzen werden.
Ook zat er veel verschil in de verkopers, de één had alles overzichtelijk uitgestald en bij de ander lag het onoverzichtelijk in dozen ![]()
Maar jij kan weer lekker knutselen en Ria heeft geen last van jou ![]()
Er waren niet veel Zundapp en Kreidler onderdelen ,. maar de spullen die er lagen waren best wel goedkoop .
Ik heb geen spijt dat wij geweest zijn .
Prachtig Capagnola naafje gekocht ,dit gaat weer een prachtig wiel worden .
ja het was inderdaad een leuke beurs, leuk spul gezien en ik moest me soms heel erg inhouden anders hadden we met een quad voor de kleinkids en een Spartabrommer voor opa naar huis gegaan
![]()
Maar toch wel wat leuk klein spul gevonden en twee originele boekjes voor Sachs blokken
Het is niet dat we geen ruimte hadden hé, de Sparta had je gewoon mee moeten nemen met beide blokken voor een nette prijs ![]()
Ja ik had ook veel meer mee moeten nemen ,wat ik zelf niet kan gebruiken had naar onze B O L U Z beurs gekund .
Zundapp wiel
Zou deze nog te gebruiken zijn heeft 21 jaar in een boomgaard gestaan .
Rem voering is iets opgekruld .
Icoontje gevonden .
Mmmm, deze is er wel erg aan toe zeg ![]()
Ik denk het wel Cor. Trommel laten uitdraaien. Binnenkant zandstralen. Nieuwe lagers erin. Polijsten laat ik aan jou over, kan je als de beste.![]()
Komt er iemand met de vraag ,.kun je deze recht maken .
Nou dat kan ik wel proberen maar geef je geen garantie .
Nau dat is toch wel een wiel met hele grote slag in ![]()
Ik zou het knap vinden als je dat recht krijgt met deze velg ![]()
Ben bang, dat dat eerst uitspaken wordt en dan de kale velg richten en dan weer inspaken
Ik vrees ervoor Johayer dat je met uitspaken en richten er zal komen waar je wil zijn
Ja hoor deze is voor 98 % goed gekomen dit is weer al enkele jaren geleden en de jongen rijd er nog steeds mee ,.wilde percee ori blijven rijden .
Knap gedaan dan Cor, chapeau
![]()
Kijk dat zijn mooie berichten Cor, jij maakt ze aan de lopende band ![]()
Zo dan dat zijn ook weer juweeltjes geworden…
Wat ik me afvraag is hoe weet je in vredes naam welke lengte en welk type spaken je moet hebben?
Stel je koopt ergens een naaf, knapt hem op en wilt er een wiel van maken…
Hoe vind je dan een bijpassende velg en de bijpassende spaken?