Wie is er zoal in het Boluz café geweest

Waar kwam dit initiatief vandaan Cor?

Dit kwam van Mielko s vrouw zij werd gevraag of ze iets leuks wist voor op de school ,en toen kwam dit tevoorschijn .
Zij is werkzaam op de Lonneboot en kwam met dit idee .

Geweldig leuk idee :smiley::+1:

onze kinderen zitten allebij op de Lonneboot.
wij zien dat er in de klas maar weinig met handen gewerkt word.
handvaardigheid is er amper.

Eline is daarom opgesprongen, via school is er budget bij de gemeente aangevraagd.

nu worden er een aantal dagen workshops gegeven, van skateboarden en free runen.
mozaïek, bonbonsmaken enz enz gedaan.
ik heb de techniek op mij genomen.
zo doe ik dus motoren, en Electro.

Een betere dan cor als compagnon is natuurlijk niet te bedenken.
kennis van zaken, en heeft zeker geen spreekangst.

mocht iemand met zijn bol in de Electro zitten, dan zie ik je graag meehelpen met mij.

Geweldig leuk mannen :clap:

Electro is niet zo mn ding. Ik snap n klein beetje de basics…

Maar mochten ze het leuk vinden een keer een brandweerkazerne te bezoeken dan laat je t maar weten daar kan ik wel wat regelen :fire_engine::fire_engine:

welke kazerne?
buurman Arie de brandweerman komt nu naar school.
maar wellicht volgend jaar?

Die van mij is in Heinkenszand​:fire_engine::wink: als t de Arie is die ik denk dan ken ik m wel

Project is dus geslaagd Cor, na je mooie voorbereiding over Techniek voor de jeugd en hopelijk voor de toekomst. Je hebt toch ook nog wel een mooie foto van je knutselschuur laten zien waar je dat doet?

Nee niet de knutsel schuur laten zien , maar wel in het kort wat ik /wij aan het doen zijn eigenlijk was de tijd te kort veel te kort .
Enkele foto s staan aan de bovenkant in deze topic .

super mannen goed om te zien jonge gasten en techniek komt veel te weinig voor tegenwoordig

Van de jeugd moet je het hebben, alleen jammer dat er tegenwoordig zo weinig interesse voor is.

Woensdag 3 -9 -2025 17.45 zit op de storm ,regen ,en wind te wachten code weet ik veel .maar het zal weer wel overwaaien ,zoals gebruikelijk .

Ja we hebben even wat flinke wind en regen gehad maar de verwachtte storm bleef (nog) uit. Gelukkig trouwens :wink::sunglasses::ok_hand:

Het is vandaag een druilerige dag ,de tijden breken weer aan dat je je zelf opsluit in je atelier /schuurtje.
Er staat boven deze tekst 2 maanden later 2maanden geleden dat er iemand het B O L U Z cafe bezocht heeft ja zo gaat de zaak toch failliet ,kom op mensen .

Ik ben ook weer ns bezig geweest in de containers om wat te re-organiseren. Dat is aardig gelukt want er konden in elk geval 3 brommers bijgeplaatst die nog elders stonden.:joy::joy::sweat_smile: gelijk mn BMW die er ingestald is ook nog ns laten draaien

GOED bezig .Er had nog wel een foto je bij gekund .

Deze week was ik in Goes in een winkel met mijn B O L U Z jasje aan en ik werd aangesproken door een man ,hij vertelde dat het een leuke hobby is op een bromert rijden .
Hij vertelde mij dat er op zijn dorp een Kreidler man zat ,ik vraag waar woon je dan hij zeg Scharendijke !

En is die man uit Scharendijke ook lid van Boluz, of weleens bij een rit van boluz aanwezig geweest zonder dat hij/zij lid is :wink:

Ik weet niet of hij nog lid is maar ,heeft dikwijls mee gereden met de groep van Schouwen .
Het is een Kreidler man op en top .