Wie is er zoal in het Boluz café geweest

Ik ben benieuwd wie er zoal het Boluz café bezoekt…
dus ben je “binnen” geweest laat even een berichtje achter… :upside_down_face: :wink:

Ik nu Frank, maar zag niemand zitten, dus ben maar weg weggegaan. :smile:

Leuk verzonnen Frank!

Gelukkig klein onderscheid Frank en frankg, nu nog plaatje proberen frankg, dan zien we gelijk verschil. Probeer maar eens via profiel, alst niet lukt zet maar op forum. dan komt het zeker in orde.

Mijn plaatje is helaas verloren gegaan, maar dat komt helemaal goed.
Er is maar 1 nuance Jan. Allebei Frank, bij mij met een g erachter en de andere Frank met vdj erachter.

Heey Frank!!
Leuk je weer te “zien” hier :sunglasses::smiley::+1:

Welkom op t nieuwe Boluz forum.

Het verloren plaatje, bedoel je daar je profielplaatje mee?

Eventueel kan ik er bij helpen als je wilt.
Laat maar weten, maar ik vermoed dat dat jou wel gaat lukken.
Zoniet, helpen we ff

Hey Frank!
Ja, heb me voorgenomen om weer een actief lid te worden ipv. passief. Omdat ik weer wat meer tijd ga krijgen en graag mijn/onze hobby oppak. Mocht het niet lukken, hoor je mij zeker!
Tot snel!

Klinkt helemaal goed en je avatar is intussen ook gelukt zie ik :smiley::+1:

Mooi dat je de draad weer actief op gaat pakken Frankg.
Ik ben nu al benieuwd naar je brommer project :wink: :grin:

Hey Carl!
Helemaal leuk om weer wat meer betrokken te zijn en bij gelegeheid deel te nemen.
Ik heb wel wat projectjes, dus komt vast weer goed! Zag ook jouw projecten…lekker bezig!

Ja, is me net gelukt Frank! Nee hoor, lekker makkelijk en vanzelfsprekend. Beetje gevalletje “kind doet de was”.

Goed om te horen want dat was een van onze speerpunten… “gebruiksgemak” van het nieuwe forum en ondanks dat het een iets andere manier van werken vraagt zien we toch heel wat mensen al lekker aan de gang met posten en reageren

11.54 uur nog te vroeg voor bier , doe maar een koffie , prettig weekend

Nou bier sla ik sowieso wel over net als koffie trouwens :rofl::rofl: ik ga wel voor iets fris of n bakkie thee…

Maar uiteraard n heel goed weekend gewenst allemaal :sunglasses::wink::smiley::+1:

Proost ! zal ik dan maar zeggen

Afgelopen week op vrijdag 24 januari samen met Mielko een techniek workshop gegeven op de lagere school in Nieuw en sint Joostland .
Hele ervaring om de jongens en ook meisjes een beetje techniek bij te brengen we hadden 2 grasmaai motors op de bank staan .
Eerst het motor je laten lopen en daarna heel het ding uit elkaar halen met de jongens en meisjes ,en ik moet zeggen ze kunnen niet allemaal de aandacht er bij houden ,maar toch een paar die de techniek konden waarderen .
Misschien een toekomstige monteur !!

2 Likes

Prachtig om zo iets te doen…
Wellicht is de lagere school nog een erg jonge doelgroep… maar aan de andere kant degenen die er echt gevoel voor hebben kun je niet vroeg genoeg interesseren. Dus mooie actie mannen…

1 Like

Ahh kijk dat is toch geweldig om te zien :smiley::sunglasses::+1: top!!

Het meisje verteld de jongens hoe ze de imbus moet gebruiken .
Super leuke middag ,.Top .

1 Like