Maak gebruik van de ruimte voor de verslagen en foto s van deze rit .
Vandaag de Nisse rit gereden ,het weer zat mee enkele spetters tijdens de rit ,en dat met code geel en oranje .
Een paar pech gevalletjes ,leeglopende band ,verstopte sproeier ,en een ketting die er af was gelopen .
Op Nisse aangekomen droog maar na 10 min regen ,maar er stonden wat paraplu s dus onder de plu maar een biertje gedronken .
De rit naar huis was ook wat vochtig ,de laatste km s droog ,zit ik binnen komt de zon door ,raar weer vandaag .
Uit en thuis 139 km hele mooie rit weer .
Dank aan de organisatie Sjacco en Ad .
Hoi heb genoten van de rit we waren bijna als eerste vertrokken hadden onderweg een prive koffiestop (ovezande) konden een heleboel deelnemers voorbij zien rijden ook leuk zie je anders niet als je rijdt blijf toch mooie een sport dat brommer gebeuren toen kwamen wel wat achter in de rit te zitten mooie lunch plek altijd goed tweede deel wel wat regen en een mooie stop op nisse dank voor het organiseren van de rit
morgen nog even een route deel pijllen ophalen gr willempje stephan bert en cris tot de volgende
Keurig hoor.En hulde weer voor de voortreffelijke organisatie.
Hallo Jos. Leuk dat je er weer bij was.
Hier hebben rond de 185 mensen zich aangemeld. Top toch.
En hier bij vertrek van de mensen met hun prachtige brommers.
Weer een superleuke dag gehad gisteren! Prachtige route en het weer viel alles mee. Organisatie hartelijk dank!
Zondag ook de B O L U Z jas getest volgens zeggen wind en water dicht ,.en ik kan je melden ,dit is waar !!
Zondag deelgenomen aan de Boluzrit. Was voor mij en mijn dochter de eerste keer dat we meededen. Hulde aan de organisatie voor deze mooie uitgezette route.
Op het laatst nog een beetje regen, maar dat nemen we voor lief.
Leuk dat je mee reed, en dat voor de eerste keer. Mooi toch. En met de Peugeots.
In augustus de zomer rit, maar daar krijg je bericht over.
Misschien even langs de opticien gaan Alfons ![]()
Leuk dat jullie meegereden hebben op de Mobylette’s ![]()
Leuk dat je op het forum een bericht geplaatst hebt
Hahaa Carl, tja, heb niet zo veel verstand van de Franse merken.![]()
Het is toch Frans hee?![]()
Ik had nog wat foto’s van de boluz Nisse rit maar krijg een foutmelding. Jammer hoor
Zijn toch goede foto s Andre .
Welke foutmelding dan André. We spreken elkaar nog wel even hierover als we in het hobbyhuis zijn.