Was weer een pracht rit deze zondag .
Lof voor de Organisatie .
Weer ontzettend genoten van deze mooie rit. Dank aan allen, die dit mogelijk maakten!
Ik heb tot bijna Kortgene de rit mogen meemaken. De demper van de uitlaat kwam naar buiten. Een beetje herrie zeg maar. De steun was doormidden gebroken. Aan de breuk te zien is dit in de afgelopen jaren gebeurd want er was slechts een klein blank stukje te zien, de rest was zwart. Erin gepropt en dan richting huis (Middelburg) gegaan. Vlak voor Arnemuiden vloog hij er weer eens uit.
Terug geduwd en door. Thuis gerepareerd, gaatjes boren en met wat ijzerdraad weer vastgeknudselt. Tja wat nu. Starten en dan weer naar Wemeldinge gereden om de anderen weer te ontmoeten. Een nieuw dempertje is al besteld.
Maar toch nog 125km gereden vandaag.
Het was de eerste keer dat ik een dingetje had.
Toch nog gezellig in Wemeldinge bij de club.![]()
Jongens en meisjes, dit is ook leuk.
De BOLUZ Zomerrit 2025.
De rit zelf was ongeveer 100 kilometer van Wemeldinge via mooie paadjes, over de Oosterschelde-kering en terug naar Wemeldinge via de Zeelandbrug. Chapeau voor de organisatie van BOLUZ!!
Al met al 206 km op de teller (en in het achterwerk ![]()
!
Gisteren samen met mijn dochters de rit op de Mobylette’s gereden.
Was een mooie route die weer door de commissie bedacht was.
Wel een pechgeval waar de bezemwagen voor nodig was.
Condensator van de Mobylette AV40 begaf het voor de Zeelandbrug.
Nooit leuk zulks soort pech .
Ik heb /ben tot de conclusie gekomen op de B O L U Z zomer rit ,.dat er slechts 1 %van de brommers een Simson was .
Ik vindt dit bijzonder, zo weinig .
En dan te bedenken dat zo n brommertje zo lekker rijd en goed zit,. zo goed schakelt en koppel en heeft die nog een berg voordelen deze brommer .
Wie er een keer op wilt rijden zeg het gewoon .
Ze even bij elkaar gefotograveerd .
Mooi toch
Nou Cor dat wil ik zeker wel ns proberen… en n Simson zit nog niet in mn assortiment. Die ride is ook echt n bijzondere om te zien en die groene (was t nu de S53?) die ging als de
zag ik wel…
Heey Wannes dat is jammer zeg… A dat je pech hebt gehad en B dat ik je niet gezien heb. Zelf was ik op n Sparta SF50
Deze dus.
Mooi om te zien dat de deelnemers elkaar regelmatig aan het helpen waren bij kleine pech gevallen. ![]()
![]()
Hey Frank,
Pech is idd nooit leuk.
Maar de mobylette draait weer al.
Had nog een nieuwe condensator op de plank liggen.
Idd jammer dat we elkaar gemist hebben.
Maar als je inzoomt zie je dat mijn dochters en ik met de moby’s bij de stenen staan.
Maar we zien elkaar heus nog wel weer een keer.
Wel een mooie sparta.
Extra leuk dat je met je meiden hebt kunnen rijden.
Ik zal vast die twee van mij ook nog wel n keer mee krijgen.
Mooi dat de moby al weer draait. ![]()
![]()
![]()