Verslag Boluz Weer en Wind rit, of tewel de snert rit / zaterdag 25 oktober 2025

Plaats hier je verslag en foto’s van de Weer en Wind rit :wink:

Wat een dag,. half 10 vertrokken in Middelburg met 3 man voor de BOLUZ weer en wind rit ,iets regen maar daar is een regen pak weer goed voor .
14 personen reden er mee plus de bezem auto .
Gelukkig is de rit verreden zonder pech ,en dat wijst dan weer op goed onderhoud .
We hadden de mazzel dat we binnen zaten in Wissekerke in een overkapte terras waar de regen op los kledderde
We hebben heel Noord Beveland doorkruist elk dorp door de hoofd straat gereden ,Nico van het Solex muzeeum stond ons toe te zwaaien in Colijnsplaat .
In Vlissingen aangekomen stond de km teller op 68 km .waar de snert lucht de ruimte al vulde .
Aan een lange tafel de snert gegeten gezelligheid ten top ,denk voor herhaling vatbaar .
Die dag een mooie rit gehad en rond de klok van 4 uur weer thuis ,voor mensen die iets verder moesten rijden dus iets later Maar Voor donker thuis ,net voor dat de klok terug gaat.

Die hards zijn jullie. Top dat jullie gereden hebben. En zeker gezellig zo de snert gegeten. Leuk hoor. En geen pech geval, ook mooi. Goed onderhouden brommers dus.
Voorlopig geen rit meer, misschien met een mooi weertje de komende tijd, effe blokje om.

Eerlijk gezegd ik had dit aantal deelnemers niet verwacht ,gezien de barre omstandigheden Wind ,regen en kou.
Maar inderdaad Petje af .
En nu de klok weer een uur anders aangeeft zijn we netjes op tijd geweest met de Weer en Wind Rit .

Ik heb weer een hele leuke dag gehad met 120 Km in Weer en Wind. En ontzettend genoten van de gastvrijheid en de snert in het bejaardenhuis!

Inderdaad een goede opkomst ondanks het snertweer,kon [helaas] niet mee ,was wel gezellig zo te zien

Was een gezellige kleine ploeg ,en ruimschoots voor het donker thuis ,
Het uur was nog op zomer tijd .

Ook nog van een paar mensen gehoord wij rijden volgend jaar weer mee ,das toch weer wel leuk ondanks de regen en wind .

ik was er deze keer niet bij het was al verschrikkelijk pleuris weer en echt veel wind als wij ritten rijden komen we niet met de auto met aanhanger maar rijdend daar ik het hele jaar al woon werk verkeer rijd zo,n 60 km in de week mocht de kreispar lekker in het schuurtje blijven staan . leuk dat er toch nog een mooie opkomst was op naar het volgende seizoen groet andre nuijens

Jammer dat je er niet was Andre ,maar volgend jaar in de herkansing ,en ik denk dat ook jij van de snert had genoten ze was heerlijk .

daar ben ik van overtuigd cor volgend jaar nieuwe kansen