Plaats hier uw verslag en foto’s van de Walcherenrit ![]()
En als je ze heb gemaakt FOTO s de belichting zal goed zijn met het mooie weer .
De Walcheren rit is ook weer verreden met 149 deelnemers en een temperatuur ver boven de 20 graden .
Het was weer een top dag en alle pijlen zaten nog op zijn plaats ,dat had ik eigenlijk niet verwacht ,zo langs de kust .
Wel enkele pech gevallen ,.lekke band ,.condensator ,.benzine probleem ,.start problemen even vlotteren en het ding liep weer ,.ook nog een gas kabel kapot ,.en een vast gelopen voor rem ,en ja onderhoud is behoud .
Mensen van buiten de provincie vonden het ook weer een top rit en ze kijken uit naar de volgende B O L U Z rit ,denk dat deze mensen wel lid worden .
Ook deze rit kan weer op de kaart gezet worden ,ook positieve reactie s gehad over het aandenken een schuifmaat als sleutel hanger .
Zal een klus worden om weer wat leuks te verzinnen voor de volgende Walcheren Rit .
Foto s komen nog heb er niet veel gemaakt ik moest inschrijven .
Hier een paar fotos van mij ik kan er maar 5 uploaden de rest vind je hier Redirecting...
Team Walcheren bedankt voor de mooie rit.
Was weer erg mooi
Ook weer aparte wegen die ik nog niet had gehad.
Op naar de volgende. ![]()
![]()
Vandaag meegereden met de walcherenrit.
Was een mooie route die uitgezet was.
Mooi weer en een leuke groep waar ik met meegereden ben.
Ja ook ik heb genoten vanndeze mooie rit waar veel werk aan is besteed dus organisatie hartelijk dank voor het werk en de mooie route.
Het was prima voor elkaar zo. Het voordeel van in een klein groepje rijden is dat je elkaar even kunt helpen als er wat materiaalpech is. Zonzijn de meeste dingen ter plekke opgelost.
En zonhoort het ook voor elkaar en met elkaar ![]()
![]()
![]()
Ik was vroeg op pad gegaan om de route te verkennen of dat alle pijlen er nog hingen. Slecht 1 pijl was foetsie. Maar dan kom je de parkeerplaats oprijden en dan zie je dit.
Het blijft altijd een mooi gezicht.
Goed wek geleverd met je route club Alfons!! T was n mooie rit!!
De planning voor vandaag was tot gisterenavond totaal anders dan deelnemen aan de Wacherenrit ![]()
Het plan was om naar een oldtimerbeurs te gaan in Wellen Ulbeek, maar omdat ze vandaag temperaturen afgaven tot bijna 30 graden hebben we voor de rit gekozen, ik heb er geen spijt van ![]()
Vandaag met 3 man in Heinkenszand vertrokken om via Nieuwdorp (daar stonden 4 man te wachten) naar Middelburg te rijden ![]()
Van daaruit hebben we met een groep een mooie rit gereden door of rondom het Walcherse gebied ![]()
Op een kleine storing na aan één brommer (los geschoten gaskabel in de carburateur) hebben wij geen problemen gehad
De reparatie is terplekke uitgevoerd, waardoor we zonder problemen verder konden ![]()
Uit en thuis was voor mij 118 kilometer ![]()
Organisatie bedankt voor de Walcherenrit, en op naar volgendjaar ![]()
Gisteren weer genoten van een prachtige dag. Allen, die dit evenement mogelijk maakten hartelijk dank!
Ben en ik hebben de pijlen van het eerste gedeelte, 31 km, 92 pijlen opgehaald vandaag. Ohja, we kregen wat dorst en hebben een klein flesje wijn gedronken in de Heksenketel.
Precies de kleur van jullie haren
Die linkse heeft geen haar
Ik heb geen foto’s gemaakt maar wel een geweldige rit beleefd. Op naar de volgende!
Jammer Eric ,.de volgende keer WEL foto s nemen altijd leuk om ze te plaatsen en of nog een keer te bekijken .
Het was toch een schitterende dag om een rit te rijden ,ik geloof dat er niet 1 was die het niet naar de zin had .
Hier nog een foto van de Organisatie
bedankt organisatie voor deze mooie rit
En korte broeken weer Jan .
Genoten van de rit