Beste leden een liefhebber gezocht, toen ik deze puch kocht had ik er problemen mee, zoals jullie bekend. Inmiddels nieuw zadel, carburateur gereviseerd, nieuwe uitlaat, olie lekkage verholpen en verversing olie, nieuwe uitlaatbocht, nieuw luchtfilter en rubber. Fietspendalen vast gezet. Hij rijd en remt prima nu! Aangezien ik een zundapp heb gekocht, rijd ik er niet meer op. Deze puch verdient een berijder, wie wil hem kopen. Hij heeft kenteken enz. Ik dacht hem te houden voor mijn zoon die binnenkort 16 wordt maar hij wil geen rijbewijs halen of er op rijden. prijs, T E A B . Wellicht heeft iemand nog een zundapp/ kreidler incompleet project liggen daar zou ik graag aan sleutelen, Ruilen?
Ik ga er van uit dat mensen weten wat het is en dan een eerlijk bod doen. Ik zoek een berijder/liefhebber geen verzamelaar of zo. Ik heb er net nog ff op gereden en hij rijd lekker zelfs met deze wind!
Ja dat kan wel zijn Cor, maar soms is er in de buurt geen interesse en verder weg wel, en dan zou het mij niet meer boeien wat ze er mee doen.
Je ziet het dan toch niet meer
Kan iemand dit topic voor mij verwijderen, door wederom een cva is mijn rijbewijs ingenomen en is deze Puch nu mijn dagelijkse vervoermiddel, mijn zundapp is voor mooi weer.
Groet eric
Das erg vervelend voor je Eric. Probleem bij mij ook bekend. Hopelijk mag je nog verder herstellen. Is het voor bepaalde periode dat je niet mag rijden? Meestal bepaalde periode. Heel veel sterkte en beterschap.