Welkom op het BOLUZ forum 2.0. ![]()
Stel je even voor door bijvoorbeed even te vertellen:
- wie je bent.
- waar je ongeveer vandaan komt.
- waar je interesses liggen
Welkom op het BOLUZ forum 2.0. ![]()
Stel je even voor door bijvoorbeed even te vertellen:
Frank van der Jagt.
Inmiddels al weer wat jaren lid van onze mooie vereniging.
Ik kom uit Heinkenszand
En mijn interesses zijn erg breed maar alles met een motor en liefst ook wielen heeft in meer of mindere mate mijn interesse.
Intussen een “voorraadje” projecten bij elkaar verzameld om op het gemakje aan te knutselen waaronder de merken:
Kreidler
Batavus
Mobylette
Aprillia
Sparta
Wie volgt? ![]()
Alfons van Ham
Hi,
Ik ben Eric in woon in Goes.
Ik heb twee jaar gezocht naar een mooie werkende zundapp, helaas ben ik altijd enorm overboden, afgelopen zondag een Puch MV 50 gekocht uit 1967. Ik wil er graag op gaan toeren en poetsen. Ik kan absoluut niet sleutelen. Had in 1982 een half jaar een mooie 517 werd over het hoofd gezien door vrachtwagen en toen had ik niets meer, nu wil ik dat graag nog een keertje proberen lekker rijden en mensen ontmoeten. Wellicht loop ik ooit nog eens tegen mijn jeugd droom aan.
De Puch wordt deze week geleverd bij mooi weer ben ik aan het rijden door de polders rond Goes.
Wellicht tot ziens Eric
Welkom Eric
Bij onze B O L U Z bromfiets vereniging ,het is altijd leuk om s winters te sleutelen en zomers te rijden ,maar je gaf het al aan dat je niet zo goed kan sleutelen .
Maar voor vragen kun je terecht bij de B O L U Z side en dan staan we je bij met raad en daad .
Nu een goed 2025 met heel veel mooie ritten .
PS dat als de Puch in je bezit is ,even een foto van links en rechts en in de showroom zetten met een beetje tekst ,bouwjaar,. kleur,. aantal versnellingen en wat je er over wild vertellen.
Dank je wel Cor,
Ik heb een deal met de verkoper dat hij tegen betaling evt. reparaties doet.
Dan kan ik lekker rijden en poetsen.
Maar wellicht kom ik al poetsend op vragen.
Groet eric
Zal ik zeker doen ik kan niet wachten tot hij gebracht wordt, ik heb al een plaatsje in de woonkamer gereserveerd. Dan doe ik gewoon geen kerstboom met kerst. ![]()
Hoi Eric, welkom hier! Met een paar mooie lentedagen in het vooruitzicht, lijk je het te gaan treffen om lekker op je nieuwe aanwinst te gaan toeren. En ja, we zijn dol op foto’s. Hopelijk treffen we je ook op de gezellige BOLUZ ritten!
Dankjewel Joop, ik hoop gelijk te kunnen gaan rijden als ik hem heb. Wellicht tot ziens.
Eric
Hallo Eric,
Leuke inteo. Ik ben ook erg benieuwd naar je brommer. En zoals almgezegd door de collega’s we zien je oook graag verschijnen opneen van de komende ritten.
Hebbje technische vragen of problemen, schroom niet stel ze, we zijn er om te helpen ![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt Frank, hij wordt vrijdagavond geleverd, wat ik weet via rdw hij is van 1967 puch mv 50 met twee voetversnellingen.
Nou dat is geen slechte deal.
We gaan hem graag een keer zien.
![]()
Welkom Eric bij de Boluzclub en succes met je puch. Is het die oranje nog geworden van de beurs? Gewoon rustig blijven zoeken voor je vroegere Zündapp, heb ik ook gedaan en wie weet kom je hem nog tegen voor een redelijke prijs. We zien de foto’s wel tegemoet in de showroom.
Weinig mensen die zich voorstellen op onze B O L U Z side .
Hallo,
Mijn naam is Sybren Adriaanse, 15 jaar en ik woon in Nisse. Ik ben inmiddels een paar maanden lid van de Boluz.
Ik ben gek op techniek en de brommers van Puch en Zundapp. Ik heb een flinke verzameling Puch onderdelen en een paar Puchjes thuis.
Dan zijn jullie ook weer op de hoogte😉
Welkom Sybren.
Leuk dat je even reageert ,wij zijn zondag in Nisse geweest jammer van de regen daar .
Had je ook met de Nisse rit mee gereden ?
Wij zullen elkaar nog een keer spreken .
Ik rij Simson Habicht 1974 , Simson .S53 1993 ,. Simson,.S51 1987.en Zundapp 517 1969 en Kreidler 1968.R M buffel .