Spuiten en drogen Kreidler

Kreidler te drogen aan de was lijn

Nog wat foto s van de kreidler R M ,.deze is gespoten met ferrari rood en zonnebloem geel net zo lang gemengd tot de goede kleur er was , enkel de ketting kast was ori kleur .

Deze foto s zijn 15 jaar later .

Deze foto s waren de bedoeling

Dat kan nog steeds hoor Cor :wink:

Dat is toch al met al een knap stukkie werk. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hier net nieuwe stickers op de Oranje Kreidler ,.Reed al een hele tijd zonder deze stickers .

Potverdorie kijk ik naar de foto s in mijn foto mappen zie ik de datum van het in elkaar zetten van de Oranje Kreidler.
Daar sta ik toch een beetje van versteld is in 2008 de 8 e maand de 8 e dag in elkaar geprutst 08-08-2008 .
Is toch al weer 16 jaar geleden ,.tijd vliegt .

En je maakt nog steeds van die mooie projecten. En soms technisch behoorlijk gecompliceerde ook!! :grimacing::flushed::face_with_peeking_eye::+1::+1:

Normaal nu ja normaal neem ik elk jaar de km stand op van mijn rijdende tweewielers ,maar dit jaar ging dit niet ,de kreidler was in het begin van het jaar was de teller klok kapot ,dus geen registratie van de km .
Op de Simson zat een digitale teller half het jaar batterij op vernieuwd alles opnieuw ingesteld ,dus geen registratie .
Zundapp teller heeft ook een tijd stilgestaan .
De Simson habicht S r 4-4 weinig op gereden
Nu zal de S 51 als die klaar is de nodige test km s rijden .met km registratie .

Mooi toch,
en je hebt aan niemand een verplichting hooguit aan jezelf.
Maar het is zeker leuk om te lezen.