Ik vind hem wel gaaf Cor
Nou je bent weer helemaal in je element zie ik wel…
Leuk om zo te volgen Cor.
Deze Simson gaat op low budged weer op de weg komen volgende week de achter rem aanpakken .
Er zit ook nog geen benzine kraan maar ik heb er een aantal op de beurs gekocht en in orde gebracht dus die maar eens passen ,maar eerst de tank spoelen .
Dat wordt gewoon n heel leuke “Scrommer” ![]()
![]()
![]()
Leuke naam Frank ,.ik noem het een raceplay.
Inderdaad die ziet er nog goed uit na 32 jaar stilstand ![]()
Deze middag de achter rem aangepakt ,in eerste instantie leek het mee te vallen ,maar de rem sleutels moest met warmte en flinke hamer slagen er uit gemept worden .
na schoon maken weer gemonteerd ,en de klus was ook weer geklaard .
De tank ook nog vast gelegd in rubbers ,tank lag los in het frame ,deze rubbers zitten toch onder de kap .
Gelukkig had in nog een benzine kraan met een lange handvat die uit de kap steekt om hem open te draaien .
Bij de laatste B O L U Z beurs gekocht .
En dan geld ook weer hier geen betere raad dan voorraad .
Al de spullen die ik heb gebruikt had /heb ik op voorraad .
De rubbers zijn van een auto radiateur slang .
Zonder de achter kap is het toch maar een raar monstertje he .
Maar een stevig frame wat er dan tevoorschijn komt .
Doordacht, Degelijk en Duurzaam!
Klopt Joop
Het is een rottig sleutelen aan het ding je kan op veel plekken er niet of moeilijk bij .
Morgen dinsdag de uitlaat er onder zetten en een beetje benzine in het ding en kijken hoe dat rijd .
Morgen 1 week geleden dat ik hem opgehaald heb .
Das een bekende moordenaar sleutel Cor, werkt hij zo als het moet? Je ziet Kringloop ee.
Soms helpt een moer er op lassen , beter grip om los te krijgen en ook iets warmer door lassen, is maar een tip.
Er zat geen beweging in de uitlaat ring Jan ook nog warm moeten stoken ,en toen ging die ,maar dan ben je weer 1 uur verder .
En je kan er niet zo lekker bij .
Cor ik bedoelde moer lassen op boutje van je schild wat niet los kan . Op de moetrvan je bocht lukt dat nooit een. Even spraakverwarring?
Denk dat het boren wordt Jan, maar weet wat je bedoeld .