Ik had een ander klusje waar ik geen regen bij gebruiken kon, maar helaas tussen 3 en 4 uur kwamen er van die pestbuitjes, jammer hoor ![]()
Ja, klussen in de buitenlucht valt in Nederland nog al eens gauw in het water!
Ja dat kun je wel stellen en das soms wel lastig ,als je plannen heb en denk het binnen 2 dg te klaren .
Zondag 30 nov. toch nog een rondje gedaan 54 km ,niet veel maar net die frisse neus halen .
En een bakkie bij Andre .
Sept???
Ja foutje Jan .
Vandaag een klein beetje genept ,bij de Praxis.
Was met een kleine mini projectje bezig en had een paar RVS schroefjes en boutjes nodig dus ik naar de bouwmarkt ,kijk in de rekken maar net iets te lang die boutjes geen probleem dat kan /gaat er af .
Pak de slijpschijf en slijp dat boutje af heb nog maar zelden zo n vuurzee gezien en dit komt ook niet voor bij R V S als je die door slijpt ,je begrijpt het al dus geen R V S boutjes terwijl het toch op de zakjes staat ,magneet er op en die kleefde op de boutjes .
Wat moet je daar nu mee .??
Klagen bij de bouwmarkt Cor, want dit is oplichterij!
Dat vindt ik ook ,maar ik ga ze dat wel vertellen ook .
hmm ja klinkt als Ali kwaliteit RVS (dat heb je namelijk in diverse varianten maar daar vertel ik jullie niks nieuws mee uiteraard) vermoedelijk A1 kwaliteit terwijl je A4 (of minstens A2) verwacht.
Dit is wat ze in de volksmond ook wel automatenstaal noemen en niet wat jij verwacht had.
Zaterdag morgen even om brood in de stad rij ik over de markt rommelmarkt naast de ijsbaan ,ik was redelijk vroeg en de kerst lichtjes branden nog best wel gezellig .
Dus even een ronde gemaakt Stond er een hele mooie koffer voor achter op 3 keer naar gekeken toch maar doorgelopen .
Kwam ik bij een vrouwtje met allemaal gereedschap even er in gerommeld en zag wat stanly mesjes in zo n houdertje 3 stuks , 2 euro kon ik niet laten liggen en omdat ze nog al lage prijzen hanteerde nog een stalen doosje met tap en snij ijzers voor 2,50 euro ook maar op mijn fiets gebonden ook nog een steen boor 16 mm mee genomen 2 euro en weer 6,50 euro minder in mijn knip .
Foto s volgen .
Deze morgen de zaak eens even bekeken en schoon gemaakt
Mooi toch, en zo te zien gangbare maten!
ja klopt Joop en dan voor een paar euro ,.mooi toch .
Tjonge… had ik je gelijk een asje kunnen laten maken voor een van mn sparta’s dat is 10mm as met een weerszijden M10 draad gesneden en dat heb je daar als testje gedaan zie ik ![]()
![]()
Nee Frank de draad was wat beschadigd en die heb ik op getapt .
Maar je was wat vlug weg wand ik had nog een paar dingetjes voor je ,sparta frame plaatje en een bouwplaat .
Hierbij schrijf ik ook wat heb de laatste week voor een kreidler liefhebber de motorschilden aangepast voor mikuni carburateur is netjes geworden
Mooie dikke pijp erop ook, dus dat moet gaan. ![]()
Ziet er goed uit kun je mee voor de dag komen .
Vakwerk hoor
Is meer dan 50cc zeker?