Puch mv 50 1967

1 Like

Moooooiiiii :ok_hand:

1 Like

zooo dan!! dat is wel een heel fraai exemplaar zo te zien…
Mooi ding hoor!
Daar ga je vast veel plezier aan beleven als ie net zo goed rijdt als ie er uit ziet… :sunglasses: :grinning:

1 Like

Dankjewel

19 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Puch MV50 1967

Voor het vervolg van het technische deel van dit topic volg deze link. Puch MV50 1967

Mooie Puch, maar is de pook rechts toch je versnelling en niet je rempedaal. Ik kan het even niet goed plaatsen Eric.

Ja en 1 voorrem via hand en achteruittrap rem voor achter.

Ziet er goed uit , hen zelf een VS 50, veel plezier ermee.

1 Like

Dankjewel, wellicht kunt u mij een keer tips geven ik probeer het nu allemaal uit te vinden.

Mocht je twijfelen Eric, gewoon hier vragen hé.
Jou woonplaats ligt best dichtbij :wink:

En bovendien de avonden worden vanaf het weekend langer :+1:

Dankjewel Carl.

Hier misschien een simpele vraag. Ik heb een twee bak met een hele korte 1 en een lange twee. Maar door die trappers die telkens moeten worden gesteld zodat je kan remmen is het schakelen best lastig soms. Komt dit door een vertanding van het voorste tandwiel tov de achterste? Of is dit gewoon zo bij zo’n puch?

Hoi Gerard,
Leuk je ook hier te zien/lezen :wink::smiley:
En leuk ook te horen dat je ook n Puch hebt. Wellicht kun je Eric met wat tips helpen :sunglasses::wink::+1:
En mssch iets van de VS50 plaatsen in de showroom? :smiley:

1 Like

Leuk! Nog een Puchliefhebber!

1 Like

Wat voor een puch rijd jij?

Welkom Wilma :face_with_peeking_eye: sorry, ik had je naam verkeerd gelezen :face_with_peeking_eye:
Leuk dat je ook Puch rijdt dan heeft Eric wellicht iemand om kennis en ervaring te delen.
Ps wellicht leuk om je ook aan te melden voor de Volgrit :sunglasses::+1::smiley:

Een Puch VS50 uit 1965
Jaren stilgestaan in de schuur, maar weer gangbaar gemaakt door kennissen van mijn zus in Drenthe. ( ik hoor het wel als er iets niet klopt, maar kan niet sleutelen)

1 Like

Even goed lezen Frank Wim is een Mevrouw en haar voornaam is Wilma .

Dank voor de oplettendheid :face_with_peeking_eye: aangepast!

Oh leuk dan hebben we dezelfde heb jij een voet versnellingsbak?

Er zat origineel handversnelling op, maar die “ schoot er steeds uit”. Mijn vader heeft er toen met een muuranker voetversnelling van gemaakt. Toen hij/zij weer gekeurd moest worden bij het RDW ( paar jaar geleden) hebben ze er weer handversnelling opgezet. Leuk verhaal: ik kon een proefritje gaan maken met mijn in ere herstelde brommer, en mijn voet wipte automatisch omhoog om hem in zijn versnelling te zetten! Zeker 40 jaar later!

2 Likes