Hier zien we nog 2 linkse foto’s ipv links en rechts. Misschien nog een keertje een rechtse foto.
Goed opgemerkt Jan,
Daar had ik nog net ff niet op gelet ![]()
![]()
Is er al tijd gevonden om nog even een andere foto te plaatsen, er staan nu 2 dezelfde en in showroom is de bedoeling om van beide kanten een foto te plaatsen. Lukt het niet , dan horen we het wel om even te helpen.
Kan hoor met de pen onderaan je plaatsing ,bericht veranderen .
Die staat er niet bij???
Op de 3 puntjes klikken en dan krijg je meer opties. Dan het pennetje kiezen. Succes.
Ja dat heb ik gedaan. Dan.komt inderdaad de pen tevoorschijn. Zodra ik op de pen klik kan ik vanaf dan niks meer doen
Dat heb ik nog niet gezien. Dus je krijgt dan geen schermpje te zien dat je wat kan wijzigen.
Ik zal eens in je instellingen kijken of ik wat verdachts zie.
Vraagje, vanaf je telefoon of pc of laptop. Android of Apple. Werk je vanachter een vpn verbinding.
Beveiligingen hoog ingesteld. Welke versie webbrouwser en systeem.
Sorry voor de vragen, maar ik wil wat info hebben. Zodat ik eventueel ook andere verder kan helpen.
Heb even gekeken, maar alles staat standaard. Dus best lastig om te vinden wat het is.
Als ik de pen aandruk dan komt er een andere naam boven de post te staan, de 2e foto word groen en de tekst is niet aan te passen.
Is vanaf mijn telefoon, Android. Gewoon via een wifi verbinding en beveiliging is niet het probleem. Systeem is up to date.
Heb je een laptop of pc? Met dat eens proberen?
Daar moet ik dan verder van t weekend even naar kijken of ik tijd heb
Hallo lloyd,
ik heb als moderator even geprobeerd voor je en je laatste foto gekopieerd naar de start foto. De andere die er dubbel stond heb ik verwijderd. Ik heb op potlood onder je 1e foto’s geklikt en vervolgens de andere foto die je laatst geplaatst hebt gekopieerd en het lukte nog ook. Maar daar is dus jou probleem nog niet helemaal mee verholpen als ik de vraag van Alfons zo lees. Wil je eens proberen of je bij een ander bericht van je wel kan corrigeren door op potlood te klikken onder die tekst? Hoor het graag.
Ook bij mijn andere post van kreidler hetzelfde. Deze is ook eens aangepast door een moderator omdat ik maar 1 foto had toegevoegd.
Na deze aanpassing kan ik niets meer aanpassen.
Ik heb even gekeken wat er in beeld moet komen als je iets geplaatst heb en vastgelegd met “Antwoorden” in blauw links onder je tekst vak. Ik doe foto er bij hoe het zou moeten staan.
Anders nog even op de 3 puntjes met linker muis klikken, dan komt er ook potlood in beeld om op te klikken.
Poosje terug had een andere forum gebruiker hetzelfde probleem, staat vermeld in de chatbox waar je ook in kan kijken. Ik kan nu daar niet zo snel in zien of dat probleem is opgelost bij betrokkene. Je hoort zsm.
Ik zal eens kijken via de test account
Lloyd, kan je nu eens proberen? Ik heb je HTML opnieuw laten opbouwen.
Wederom geen succes. Het lijkt alsof de topic voor mij niet meer beschikbaar is nadat deze door een ander is aangepast