Project Spartamatic TVA (1)

Hier mijn eerste Spartamatic.

Deze kwam met een kenteken en heeft intussen al wel wat meters gemaakt maar loopt nog niet helemaal zoals het zou moeten… Zit dus zoals altijd nog wel wat werk aan maar dat geeft niet.
Hij heeft overigens intussen al wat gezelschap gekregen in de vorm van een groen broertje Spartamatic (2) die elders te vinden is maar straks ook in deze categorie Techniek en Projecten als ik er eenmaal mee aan de slag kan kan gaan.
Want ja de stelregel is 1 is geen :stuck_out_tongue:

2 Likes

Leuk om te zien dat je de Sparta brommers probeert in het straatbeeld te behouden.
Zeker leuk om het hier te volgen :wink:

Ja zoals gezegd het zijn gewone eenvoudige brommertjes maar hoeveel mensen ik al ben tegen gekomen in de korte tijd dat ik ze heb en die dan zeggen… “‘wat leuk zo een heb ik er ook gehad” en de verhalen die daar dan soms bij los komen…
T is gewoon allemaal mobiel erfgoed en dat is t waard om n beetje bewaard te blijven. :sunglasses::+1::man_shrugging:t2:

Alle goede dingen bestaan toch uit 3e dingen ,.maar mooi hoor .

Ik ga hier nog wel het een en ander plaatsen van werk wat ik al aan de Matic 1 gedaan heb maar daar moet ik weer ff tijd voor hebben. Maar dat komt beslist nog

Wordt dit nu de :fire_engine: :fire_engine: brommer Frank, dit is wel de enigste die qua kleurstelling die je hebt die daar geschikt voor is.
Nu nog een zwaailicht erop en gaan :rofl: :stuck_out_tongue_winking_eye:

ja dat moeten we nog gaan zien… Eerst zorgen dat ie gaat als de brandweer :fire_engine:

Best wel een leuk ding ,.met voor en achter vering .confortabel

Ja klopt Cor die dingen rijden best lekker…
Daarom vind ik ze ook wel leuk om te hebben

Misschien heb ik nog wel wat onderdelen en een frame met kenteken

Dat is inderdaad wel wat voor Frank Henk .

Als hij het wil hebben mag dat, ik ben een beetje aan het opruimen

Nou ik hou me graag aanbevolen…
Misschien even via een PB afspreken hoe of wat? :grinning:

1 Like

Dan zal toch C3 er moeten komen denk ik :wink:

Ruimte logich indelen ,.ben ik al jaren mee bezig .

De brommers staan nu al op verschilldende locaties :joy: