Dit wordt een projectverslag van mn Sparta Sport 66.
Hier de fotos zoals ie te koop stond in t uiterste noorden van Groningen. Een avontuur op zich hoe ie hier terecht kwam maar dat volgt later nog wel.
Dit wordt een projectverslag van mn Sparta Sport 66.
Hier de fotos zoals ie te koop stond in t uiterste noorden van Groningen. Een avontuur op zich hoe ie hier terecht kwam maar dat volgt later nog wel.
Mooi deze ga ik volgen ,.een goed begin van het nieuwe jaar .2025
Je bent van harte welkom Cor ![]()
![]()
![]()
Ook ik ga deze volgen, te samen met alle andere projecten ![]()
Gisteren nog maar even het zadel van de Sport afgehaald om het eens schoon te maken en te kijken of ik het voldoende kan herstellen om te blijven gebruiken.
Kon je het zadel dek niet gewoon vast zetten met nieuwe klemmetjes ?
Niet alle klemmetjes zitten er meer aan.
Sommige zijn ook heel zwak omdat het heel dun materiaal is.
Het beste zou zijn dat ik er nieuw klemmetjes op kan zetten. Maar ik moet bekijken of dat kan.
En aan de tankzijde zit nu iets van dik canvas band als versteviging maar dat is deels los gekomen en het skai wat er over zit is gescheurd.
Het is inmiddels een nieuwjaar, dus nieuwe kansen Frank ![]()
Zijn er verder al vorderingen aan de Sparta Sport 66, of gaan andere projecten voor ![]()
Nou we zitten nog voor in t nieuwe jaar en ja er kwamen nog wat andere zaken voorbij…
O.a. dit…
Mooi dat jij bevoorrecht bent met nog een goede verwarmde sleutelruimte Frank. Je treft het dat je wederhelft niet altijd aanwezig is om te sleutelen. Wij moeten onze hobby ruimtes (extra) verwarmen en daar gaan onze eurootjes naar toe. heb jij niet dus schaf je van die bedragen extra brommers aan. ![]()
Ja zo zou je t kunnen bekijken… ![]()
nou geloof ik niet dat ik nou zoveel verwarmingskosten bespaar ![]()
leuk om een net een wat nieuwere sparta tegen te komen die wel origineel is . de kreispar is in 2012 geboren al dat ze , van 1965 is al vele duizenden kilometers mee rond getuft en rij er nog steeds met zeer veel plezier mee .
Ja ik vind t leuke dat het een Nederlandse brommer is en redelijk eenvoudig. Deze heeft 2 handversnellingen
André als je Frank zijn Sparta verzameling weet, dan schrik je hoor. Hij blijft verzamelen, ze komen zelfs uit Groningen, verder lukt niet.
Ja dat was toevallig deze, de banden waren nog nat van t Noordzee water… verder weg ging echt niet, of t moest n waddeneiland zijn ![]()
![]()
![]()
Voor Frank bestaan er geen afstanden, hij heeft is alle windstreken wel een kennis die wat voor hem betekenen kan ![]()