Gisteren, 7 oktober 2025, hebben jullie via de mail onze 1ste nieuwsbrief ontvangen.
Wij als bestuur zijn reuze benieuwd, wat jullie ervan vinden. Ook kun je ideeën aandragen of hints.
Groeten, namens Alfons en Sjacco.
Ik heb nog geen mail gelezen, ik moet zeggen dat ik mijn mail niet dagelijks bekijk tenzij ik iets verwacht.
Discourse Boluz bezoek ik dagelijks
op mijn telefoon.
De mail krijg ik niet op mijn telefoon, dat is een bewuste keuze ![]()
Ik zal weleens kijken als ik mijn laptop aanslinger
Lijkt mij wel leuk goede tips, goede verhalen .
Wellicht kunnen we dit topic hernoemen tot “Nieuwsbrieven” om de nieuwsbrieven hier in te plaatsen op het forum ![]()
![]()
Nee, dat is niet de bedoeling Frank.
De nieuwsbrief is er alleen voor leden en wordt niet openbaar gemaakt.
Het lidmaatschap van Boluz is dat je gratis met de ritten meekan rijden en reacties kan plaatsen op dit forum.
Ik vond dat wat magertjes en ben toen op het idee gekomen om een nieuwsbrief te gaan maken. Je moet het zien als een modern clubblad dat er vroeger was.
Iets extra`s voor de leden en niet voor buitenstaanders.
hallo, hier geen nieuwsbrief in de mail hoor??? ![]()
Hoi Sjef,
Je staat wel in de verzendlijst en ook als verzonden op 7 oktober om 17.00u
Ook al in spam gekeken?
Hallo Sjef,
Krijg je anders de mails wel van de Boluzclub? Zo ja dan is mailadres wel juist en moet je inderdaad in spam of reclame kijken bij Gmail als je dat hebt voor de mail zoals Sjacco schrijft.
Leuke nieuwsbrief. Bij mij stond hij echter in de spam map. Het was dat ik daar iets in zocht anders had ik hem niet gezien. Waarschijnlijk is dat ook bij meerdere personen het geval.
Hoi sjacco en Jan bedankt voor de tips maar overal in de mailbox gezocht en echt geen nieuwsbrief kunnen traceren, sjacco neem aan naar mijn zeelandnet account verstuurd??
Hallo Sjef. Ik heb je de nieuwsbrief gemaild. Veel leesplezier.
Is het probleem ook gevonden waarom niet aangekomen om problemen voor de volgende verzending te voorkomen?
Klopt Sjef, is naar jou zeelandnet account gestuurd. Ontvang je wel altijd de andere mails van ritten en dergelijke?
Probleem niet gevonden Jan, dus kijken wat het volgende keer doet.
Jan, nee ook niets kunnen vinden. Staan gewoon in de mailinglist op een gewone manier en ook geen foutmeldingen gekregen. 99,3% geaccepteerd tot nu toe en dat is mooi. Bij de volgende nieuwsbrief mail hou ik de 2 leden in de gaten. Als het dan niet lukt, een ander email adres laten opgeven en dan kijken wat er dan gebeurd. Lukt het dan ook niet dan moet er iets aan hun PC waarschijnlijk liggen. Zware beveiliging ingeschakeld, of b.v. niet up to date, dat soort dingen.
Sjacco en ik kunnen veel zien. Deze afbeelding is slecht 1 van de vele info die we kunnen zien.
Niet verzonden emails komt een melding bij de verzender als alles juist is ingesteld, misschien moet je eens even kijken Alfons in spam, reclame of gewone mailbox.
Ja, dat doe ik altijd Jan. Pas en te onpas komt dat voor tegenwoordig. We gaan het zien de volgende keer.