Wilko heeft begint deze maand een zwaar ongeluk mee gemaakt met zijn scooter. Zijn vrouw mailde mij met de vraag of er wat leden met de brommer langs wilde komen. Vandaag, zondag, mocht Wilko een dagje naar huis en het zou een goede oppepper voor hem zijn. Vanavond moet hij weer terug zijn in het revalidatiecentrum Goes. Ligt dus al de hele maand of in het ziekenhuis of in het revalidatiecentrum. Een paar mensen benaderd en wilde hier graag gehoor aan geven. Met 10 leden langs gegaan. Hij vond het prachtig en een grote glimlach op zijn gezicht was te zien. Met toestemming van Wilko mag ik hier ook foto 's plaatsen. We wensen Wilko een vlot en snel herstel.
Beterschap! Leuk van de jongens!!
Ja beterschap en een hopelijk goed en voorspoedig herstel gewenst! ![]()
![]()
Beterschap Wilko ![]()
Ook wij wensen je een snel herstel Wilko .
Hoi Wilko, heb je nog nooit ontmoet, maar toch… Heel veel beterschap en een vlot herstel. Ben van Hulsel.
Bekend of onbekend. Ik wens je een spoedig herstel na je ongeluk. Het is te hopen dat je revalidatie je er weer bovenop mag krijgen. Veel sterkte en beterschap samen met je gezin.
“Waar 1 lid lijdt, lijden alle leden”.
Iedereeen bedankt voor de beterschap wensen wel of niet eens ontmoet doet een mens goed.
ook in het bijzonder wil ik de mensen heel erg bedanken die het bezoekje aan thuis mogelijk hebben gemaakt.
ik hoop er zeker volgend jaar zeker weer bij te zijn.
Daar kijken we dan allen naar uit !! ![]()
![]()
![]()
Wilko, beterschap en een spoedig herstel toegewenst ![]()