Vorige week mijn hobbyruimte eens aangepakt, er zat een coating op de vloer maar er zaten nogal wat beschadigingen op dus besloten om er tegels te leggen.
Eerst de brommers in de huiskamer gezet
en kasten en werkbank buiten gezet onder een zeil.
Vloer opgeschuurd en in de voorstrijk gezet toen de tegels erop.
Blij met het resultaat.
Netjes Sjacco, het ziet er goed uit ![]()
Mooi zo met al brommers op een rij
Prachtig geworden Sjacco, echt veranderd na 4 weken geleden van je bezichtiging. Staat keurig zo en strak alles op rij. Dan kun je makkelijk tellen. ![]()
Lijkt wel of je eerst alles nog kaal gemaakt hebt voor de primer er op ging. redelijk zakje tegel lijm schat ik in. Zijn het Hardgebakken tegels en dikte? Ik twijfel nog wat ik met mijn vloer ga doen. Is nu beton met aanhechting naden, dit staat erg strak.
Dank je Carl en Jan,
Ik heb de vloer flink opgeschuurd voor een betere hechting, er zat ook wel wat hoogteverschil in dus er gingen ruim 10 zakken lijm van 25kg in.
Tegels zijn hardgebakken en door en door gekleurd, zo’n 8mm dik.
Keurig Sjacco, misschien is het een goed voorbeeld voor mij, ja tegenwoordig met die hulpstukjes een beter resultaat en prettiger werken. Werkbank en kasten ook ander plekje gegeven, echt ruimtelijker geworden.
Tjonge jonge zeg…
Dr komt hier intussen wel wat moois voorbij zo…
Prachtige werkplaats zo Sjacco.
Ik had hem nog niet eerder gezien maar dit ziet er wel heel netjes uit zo zeg!!
Complimenten hoor ![]()
Klasse hoor is wat je noemt een werkplek .
Mooi vloertje zo ![]()
![]()
Mooooooooiii!!!
Waw. Erg gelikt hoor. Rubbers matjes onder de standaards denk ik. ![]()
Je zou er bijna niet in durven werken Sjacco, oppassen dat er geen zware dingen vallen of zijn de tegels er tegen bestand?
We zien steeds meer Hobbyruimtes op het forum verschijnen en let wel we leren weer van elkaar hoe we iets kunnen inrichten of maken.
Ja alles mooi en aardig en ruim maar ik moet het doen met mijn klein ateliertje /schuurtje maar heb wel een goede buurvrouw die haar schuurtje aan mij beschikbaar stelt .
prachtige werkplaats !