Ja heb niet veel ruimte maar wel alles voor de pak ,.wat ik zoek zit in de doosjes ,staat er op ,dus binnen 5 min heb ik wat ik zoek .
Ziet er zo op het zicht nog ruim uit ![]()
Er moeten nog wel 3 fietsen en de Kreidler in passen hoor .
Maar dat is bij mij ook zo hoor Cor, als ik wat in mijn werkplaatsje ga doen moeten ook de fietsen eruit of ik zet die even een schuurtje verder ![]()
Maar daar heb ik geen stroom voor de electrice fiets van Marja ![]()
Met speciale
lens de foto gemaakt Cor?
Carl er zijn ook verlengsnoeren in de handel/kringloop ôh. ![]()
Weet ik Jan, de stroomdraad ligt al afgedopt in het schuurtje, nu alleen nog een lamp en lichtschakelaar en stopcontacten aan sluiten.
Maar ook dat komt een keer goed ![]()
Hoezo Jan, met speciale lens ?
Jan bedielt denknik met n groothoeklens. We kennen jer werkplaats en op een of andere manier lijkt ie op de foto n stuk groter… Maar chappeau!! Want wat je daar allemaal al in getoverd hebt is heel bijzonder. En n hele strakke organisatie ![]()
om jaloers op te zijn ![]()
Inderdaad bedoelde ik een groothoeklens gebruikt om zo’n mooie foto te creëren. Opgeruimd staat netjes, nu zie je niet dat er gewerkt is. Vrije dag denk ik. ![]()
Of net opfmgeruimd om met de groothoeklens een foto te maken om hier te plaatsen ![]()
Gewoon mijn foto camera van uit de deur opening .
En jawel net opgeruimd ,en dan ziet het er zo uit ,en dat komt niet dikwijls voor .
Maar als je weer een keer opruimt ,en ik weet niet of dat bij jullie ook zo is maar dan ben je weer van alles kwijt ,dus liever voor de pak .
Hmm ja ik snap wat je zegt Cor maar ik ervaar toch wel dat ik heel veel tijd kwijt ben aan het zoeken naar mn spullen dus ik wil toch wel proberen wat meer orde in de chaos te gaan brengen.
Ik gebruik de dubbele sleutels die op mijn werkbank liggen en dus voor de pak ,nu ben ik een imbus schroeven draaier even kwijt daar baal ik van waar dat ding ligt het is een raadsel .
Ik heb een T m 5 ,een set imbus ,een klein set maar gebruik toch het liefst de schroeven draaier m 5 .
Ja ik heb ook het nodige dubbel zo niet driedubbel en toch moet ik te vaak naar mn zin zoeken naar het spul. Dus ben ik al een poosje aan het nadenken hoe ik dat beter op kan bergen / op kan hangen…