MAL van / voor een aanhang wagen voor de Simson

Dit is de Mal ,. niet te verwarren met de Mol .

Vervolg Cor? Van wat is je mal? Van je aanhangwagen?

Ook ik snap hier niets van, het staat bij techniek en projecten :sweat_smile:

Doe niet zo mal :joy:

De mal s zijn de afmeting van een C B L krat ,.
Dacht zo een goede afmeting ,voor dit project.
Maar de Techniek blijkt nog niet zo eenvoudig.

Cor schrijf eens iets minder info op wat je in je hoofd hebt uitgedokterd. Hier kunnen we op dit moment nog niet zoveel mee, je hebt het over CBL krat. Wat is je bedoeling voor veel lezers een vraagteken.

Hmmm ja ik ben ook even zoekende waar deze mal voor gaat dienen. En ik kon ook nog niet uitvogelen wat een CBL krat is…

Een C B L krat is een zwart stapel krat wat ze gebruiken in alle super markten deze zijn in diverse hoogtes 4 -12 -16 -24 -cm maar de basis is 60 bij 40 cm .
Ze worden op containers geleverd en worden daarop tot 2 mrt plus op gestapeld
Dacht zo een goede maat ,voor mijn project .

Ok maar wat is dan je project? Want dat mis ik even in dit topic… of ik lees het niet goed :face_with_peeking_eye::hugs:

Nu geloof ik dat ik te vroeg ben gestopt met het aanmaken van de topic .

Maar goed dit is een C B L krat en deze past weer percies in de Mal .

Maar wat heeft een CBL krat met de brommer hobby te maken, ik gebruik ze voor onderdelen in te doen

Kijk ik dacht al waarom kennen jullie die kratten niet misschien heb je er wel brommer onderdelen in opgeslagen ,. of Je heb ze in je schuur of berging staan .
Bij de winkels staan er containers vol van .

Met DANK aan Andre voor het ijzer en het vast punten van de mal thuis de rest .

Ga je daar dan onderdelen in opslaan Cor en waarom moeten die kratten dan in die mal komen te staan?

Cor gezien de vele vraagtekens bij de lezers zou je misschien je kopregel van je project willen aanpassen of aanvullen. Nu zegt je tekst niets. Het zou zo maar de basis voor je aanhangwagen kunnen zijn, maar schrijf dat er dan bij. Nu wordt er veel gegist van wat zou het zijn?
Misschien morgen even 5 minuutjes.

Dat zal het zeker wel worden denk ik Jan. :wink:

Ik denk dat Cor een kranten of folderwijk gaat beginnen :rofl:

Ook nog wat ogen aan de mal gemaakt vliegen de C B L er niet af

Het lijkt er op dat jij hem door hebt Jan. Ik zou tenminste niet weten wat het anders moet worden.

Ik had er ook al twee wielen en een dissel bij verzonnen!

Ja jongens goed op weg ,.zal de tekst aanpassen .

In eerste instantie heb ik ook nog over een zijspan gedacht ,maar toch maar laten gaan .

De aanhang wagen moet geheel demontabel worden ,en in mijn berging passen .