Ik zoek een zundapp of een kreidler

Hi ben nog maar net lid, en leer heel veel hier, nu ik een aantal rondjes heb gereden op mijn puch mv 50.
Krijg ik kramp in mijn benen tijdens het rijden ik ben 189. Wie heeft een een zundapp of kreidler te koop en wil mijn puch overnemen. Ik kan dan meer naar achter zitten en daardoor mijn benen kwijt. Wel met kenteken!

Groet eric

1 like

Mooie leeftijd Eric 189 jaar ik zal het niet halen denk ik .

1 like

Zo oud als Sparta wordt je nooit.

J.a. Deelder.

Ik lees nergens 189 jaar staan, of het moet gewijzigd zijn :roll_eyes:

Uit het bericht maak ik op 189 cm of tewel 1 meter 89 :wink:

1 like

Het is 1.89 mtr.

Als je een Zundapp koopt, zorg dan dat deze trappers heeft. Die met vaste voetsteunen zitten altijd wat hoger. Of je moet die voetsteunen verbouwen, maar dat wordt dan passen en meten. Ik ben maar 175cm en ik heb ook trappers. Zit lekkerder. Op marktplaats zijn er best Zundapps te koop, zal je wel weten, en genoeg keuze. Alleen de prijs is een dingetje tegenwoordig. Zeker als je geen opknapper wil. Succes met je zoektocht.

Ja weet ik ik zoek al twee jaar. Dankjewel voor de trapper tip.

Dan ben je in de duurder wordende tijd gaan zoeken Eric :cry:

De prijzen liegen er niet om, gewoon bizar :sweat_smile:

Ja het is echt absurd, was het normaler dan 3 jaar geleden?

In de corona tijd zijn de prijzen van de brommers hard gestegen ,en ze blijven nog steeds stijgen dit is gewoon te gek .
Waar ik voor onderdelen voor de Simson voor de corona 150,00 euro betaalde ,.is nu ook verdubbeld .
Het is niet alleen Zundapp en Kreidler hoor ook andere merken .

Ik heb een zundapp gevonden, bedankt voor het meedenken.

Groet eric

Daar zijn we natuurlijk wel benieuwd naar Eric, ik zou zeggen stel de Zündapp voor in een nieuw topic :wink: