Hulpvragen met betrekking tot het Forum

Is het mogelijk om een topic aan te maken waar mensen hun advies of kennis kunnen delen met leden.
Of mogelijk iets voor collega’s kunnen doen.
Denk aan bijvoorbeeld een cilinderkopje stralen of iets ultrasoon reiningen etc.

Is dit misschien het zelfde als de vraagbaak ?

Daar heb je wel een punt Cor.
Gisteravond kwam dit als vraag naar voren vanuit de “testgroep”.
En wellicht ben ik daar iets te snel in gedoken ook bij wijze van demonstratie hoe we “snel” in kunnen spelen op wensen en/of verzoeken.
Ik zal even kijken welke van de twee het handigst is om aan te houden.

Ter info, gisteren écht een interessante avond en best een flinke gebruikersgroep bij elkaar ik denk een man of 8 a 9 en het was mooi om te horen dat ze er zo enthousiast over waren.

Inderdaad een zeer enthousiaste groep aanwezigen, het was een gezellige en leerzame avond. Ik zag dat je het nog aangepast hebt Frank, keurig zo. kan altijd nog worden aangepast naar iets pakkender. We weten wat er bedoeld wordt op deze manier. Als je nog iets aanpast geef even seintje ivm beknopte handleiding.

Ik zal er aan proberen te denken Jan :face_with_peeking_eye::man_shrugging:t2::wink:

Mooi dat er toch weer een beetje aandacht is ,

Vraagbaak is om vragen te stellen waar he tegenaan loop waar je zelf niet uit kan komen :wink:

Hulpvragen heeft betreking op personen die eventueel zelf ingericht zijn met een straalkast om iets tegen een vergoeding kunnen laten stralen :smiley:
Of eventueel voor een ander wielen spaken :wink:
Enz enz

Let op mannen,
Ik ben het niet helemaal met de bovenstaande opmerking eens.
Dit is de Categorie Feedback op het Forum, dit is waar hulpvragen gesteld worden met betrekking tot het forum.

De vraagbaak waar Carl het over heeft is eigenlijk de Technische vraagbaak, die zit in de Categorie “Dienstverlening”
Ik zal dat wat duidelijke beschrijven in het forum.
hier vind je die dus: Dienstverlening - Bromfiets Oldtimer Liefhebbers uit Zeeland (BOLUZ)

Op registratie formulier vermelden “ betalend”

Ik mis een knopje om alle onderwerpen markeren als gelezen te maken.
Of zie ik hem niet?

Hoi Mielko,
je hebt m niet gemist want voor zover ik t weet is die er (nog?) niet.
maar we nemen je vraag mee.
groet,
Frank

Volgens mij gaat de teller bovenaan naar beneden als je er 1 of meerdere hebt gelezen, dan gaat ook aantal weg bij de onderwerpen. Kijk maar ens of je dit bedoeld Mielko. Of ik moet het verkeerd begrijpen.

Vraag: waarom worden topics gesloten zoals bv evenementen als de boluzbeurs en de molenrit?

De gesloten topics zijn aankondigingen van de rit of het evenment.
Er zijn subcategorieën aangemaakt voor verslagen van ritten en evenementen.
Dus als de datum van een rit of evenement voorbij is wordt na verloop van tijd het topic van de aankondiging gesloten en gaat het verder met reacties/verslagen/foto’s in de bijbehorende sub categorie zie:

en

en

Maar ik zal voor de duidelijkheid bij de het laatste bericht in de “aankondigings” topics een link plaatsen naar de betreffende topics waar reacties en verslagen na afloop van de rit of het evenement geplaatst kunnen worden.

Dat heb je goed gedaan Frank. Slim die link plaatsen.