We zijn als leden voor het overgrote deel toch wat “old school”
Nu was ik benieuwd wie er allemaal thuis nog n ouderwetse sjoelbak heeft én wie hem ook nog regelmatig gebruikt ![]()
![]()
Dat als je met oldtimers bezig bent Frank laat je de sjoelbak nog even in de kast staan en haalt je hem er uit als je naar het bejaardenhuis gaat .
![]()
![]()
![]()
Nou ik ken mensen die nog lang niet rijp zijn voor het bejaardentehuis en die heel enthousiast sjoelen hoor🤣
Wij gebruiken onze sjoelbak af en toe samen met de kleinkinderen.
Is altijd een erg leuke bezigheid.
Ja wij doen dat soms met vrienden als die op bezoek komen.
Ik heb er zelfs 1 naar Engeland gebracht dat hebben we in een pub gespeeld. Dat vonden ze geweldig daar.
Haha, ja met mijn schoonouders doen we nog wel eens sjoelen. Blijft leuk.
Maar ook mens erger je niet. Lachen joh.
Of monopoly maar dat zijn dan wel lange avonden ![]()
![]()
Er zijn veel mensen, die niet lachen bij “Mens erger je niet” en daar kan ik dan weer om lachen!
Doet me denken aan de conference van Majoor Kees " Je lach je tebarsten niewaar"…
![]()
Puur leedvermaak Frank ![]()
een sjoelbak heb ik niet voor onze hobby zijn we beter af met een spoelbak
Welkom op het nieuwe forum Andre .
Jammer dat je niet op de A L V was .
Hoi André,
Leuk te zien dat je ook ”binnen” bent ![]()
![]()
En een spoelbak kan best handig zijn.
Al gebruik ik daar gemakshalve een opengesneden oude jerry can voor. Dan laat ik de dop er aan zitten en dan kun je hem makkelijk leeg gieten ![]()
![]()
![]()
Kijk Andre aan boord.
En gelijk posten, mooi man. ![]()
Veel plezier hier.
Inmiddels kom ik hier graag.
bedankt mannen mooi forum geworden helaas kon ik er niet bij zijn bij de vergadering nog even uit vogelen hoe ik foto,s kan plaatsen met evt een avatar
Dank voor t compliment! ![]()
![]()
Ik weet niet of je het forum op je telefoon of op de computer/laptop gebruikt maar als je rechtsboven aan de home pagina klikt op het groene bolletje met daarin de “A” dan kom je in je profiel menu. Daar kun je het een en ander aanpassen o.a. je profiel foto / avatar. En geef gewoon een brul als t niet lukt dan helpen we graag.
Als je in een post een foto wilt plaatsen dan moet je bovenin het scherm waar je de post aan het tikken bent klikken op het grijze balkje met eer middenin bovenin een pijltje dat naar boven wijst. Dan kun je het fotobestand opzoeken dat je wilt plaatsen. Dan dubbelklikken en dat isis het.